  • 1. Data: 2004-05-26 09:05:03
    Temat: Pytanie - CitiBank KK
    Od: "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl>

    Witam,

    Dzisaj u nas w firmie byl przedstawiciel CitiBanku z oferta kart
    kredytowych.
    Gdy go poprosilem o regulamin karty to dostalem odpowedz, ze przywiezie mi
    taki regulamin przy nastepnej wizycie, bo nie ma go przy sobie.
    Byl za to bardzo chetny do wypisania wniosku o karte.
    O co powinienem wypytac ta osobe i na co zwrocic uwage odnosnie karty
    kredytowej.
    Dzieki bardzo za wszystkie odpowiedzi...

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2004-05-26 15:46:11
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2004 11:05:03 +0200, "Tomasz Mikolajczak"
    <t...@d...com.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >Byl za to bardzo chetny do wypisania wniosku o karte.
    >O co powinienem wypytac ta osobe i na co zwrocic uwage odnosnie karty

    Najlepiej to olać gościa, który już na początku próbuje kombinować licząc na to,
    że klient nie przeczyta regulaminu.

  • 3. Data: 2004-05-26 19:40:20
    Od: "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl>

    "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Wed, 26 May 2004 11:05:03 +0200, "Tomasz Mikolajczak"
    > <t...@d...com.pl> wklepał(-a):
    >

    > Najlepiej to olać gościa, który już na początku próbuje kombinować licząc
    > na to, że klient nie przeczyta regulaminu.

    Regulamin karty pobralem z internetu i po zapoznaniu sie z nim wyszlo na to,
    ze czlowiek ten klamal.
    Na karte napewno sie nie zdecyduje, chociaz mozliwosc placenia rachunkow
    zwiazanych z gospodarstwem domowym wydaje mi sie bardzo ciekawa.
    Pierwsze spotkanie z Citi wypadlo bardzo negatywnie...

    Tomasz

  • 4. Data: 2004-05-26 19:45:25
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Na karte napewno sie nie zdecyduje, chociaz mozliwosc placenia rachunkow
    > zwiazanych z gospodarstwem domowym wydaje mi sie bardzo ciekawa.

    mniej ciekawe za jest to, że wraz z przelewem (z KK) idzie do odbiorcy ......
    numer karty ;>>

    > Pierwsze spotkanie z Citi wypadlo bardzo negatywnie...

    Następne nie będą wcale lepsze ;D

  • 5. Data: 2004-05-26 19:56:57
    Od: damago <m...@g...pl>

    Powinieneś go poprosić .... o regulamin. I go przeczytać i zrobić sobie
    notatki. W przypadktu tego banku to naprawdę ważne.

    A poza tym
    * ile zapłacisz odsetek i od którego dnia liczonych (to ważne) jeżeli na
    koniec miesiąca wyjdzie ci, że masz -2500 a przez pomyłkę spłacisz tylko
    2499.
    * ile wynoszą rocznie WSZYSTKIE opłaty obowiązkowe zsumowane razem tj. za
    prowadzenie rachunku karty, za wszystkie ubezpieczenia i obowiązkowe
    'pakiety ochronne' wraz z wymianą raz na rok karty na nową (bo wydają ważną
    na 5 następnych lat co miłe ale karty się zużywają przy wycieraniu lodu z
    przedniej szyby co nie jest już miłe).
    * ile wynosi oprocentowanie kredytu karty przeliczone na nominalne stopy
    oprocentowania. O ile to jest więcej w porównaniu z karnymi odsetkami
    ustawowymi.
    * czy da się ustalić (umówić), żeby NIE zakładać twojej zgody na
    wprowadzanie nowych płatnych dla Ciebie usług. Tzn. żeby Cię nie zmuszać do
    wysyłania listu że nie chcesz skorzystać z danej usługi która w przeciwnym
    przypadku zostanie uruchomiona.

    Oferta Citibank jest niezła, ale dla ludzi zdyscyplinowanych wewnętrznie i
    świadomych tego co robią.

  • 6. Data: 2004-05-26 20:32:35
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > notatki. W przypadktu tego banku to naprawdę ważne.
    >

    > Oferta Citibank jest niezła, ale dla ludzi zdyscyplinowanych wewnętrznie i

    Jacy sa tacy sa, ale jednego nie moza im zarzucic - w przypadku KK mozna sie z
    nimi dogadac. Ostatnio srodki na rachunek wplynely mi w dniu splaty karty, a w
    przypadku polcenia zaplaty powinny byc na dzien przed. No wiec nie sciagneli mi
    tych pieniedzy. Po 2 dniach sie zorientowalem ze tego nie zrobili (fakt ze ich
    system dziwne rzeczy pisal przy okazji :D) Zrobilem przelew, jednoczesnie
    telefonicznie informujac ich o tym, fakcie. Nie zostala naliczona oplata karna
    ani doliczone odsetki.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-05-26 21:07:22
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomasz Mikolajczak wrote:

> [...]
    > ciekawa.
    > Pierwsze spotkanie z Citi wypadlo bardzo negatywnie...

    A napiszesz co zełgał? Ciekawi mnie czy zmienili technikę od czasu
    ostatniego spotkania ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-05-26 21:23:52
    Od: "Tomasz Mikolajczak" <t...@d...com.pl>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message
    > Tomasz Mikolajczak wrote:
    > >
    > A napiszesz co zełgał? Ciekawi mnie czy zmienili technikę od czasu
    > ostatniego spotkania ;-)

    Unikal jak ognia odpowiedzi odnosnie oprocentowania i tranzakcji gotowkowych
    i bezgotowkowych (naliczanie procentow).
    Za kozystanie z karty w pierwszym roku pobieraja 30 zl, a na pytanie jak
    wyglada sytuacja w przyszlym roku, stwierdzil ze oplata jest dobierana
    indywidualnie w zaleznosci od tego kto jak kozystal z karty, ale konkretnej
    kwoty nie chcial podac.
    Ani slowa o oplacie dodatkowej za pakiet ubezpieczeniowy.
    Za to kilka razy powtarzal ze jesli wyda sie ta karta 200 zl w przeciagu 3
    miesiecy to citi odda nam 50 zl, czyli mamy na czysto od nich 20 zl.
    Rowniez mocno zachwalal mozliwosc zakupow karta "na raty", w tym przypadku
    mamy oprocentowanie 14,9%.
    Ogolnie mowil o samych zaletach, ani slowa o oplatach...
    Mozna bylo odniesc wrazenie ze karta jest rewelacyjna, na nastepne spotkanie
    obiecal przyniesc regulamin:-)
    Poprosilem o regulamin napisany ludzka czciaka, tak aby osoba z wieksza wada
    wzroku mogla go swobodnie odczytac, sobaczymy jak sie z tego wywiaze....

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Mikolajczak

  • 9. Data: 2004-05-26 21:26:47
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in message

    > Ogolnie mowil o samych zaletach, ani slowa o oplatach...
    > Mozna bylo odniesc wrazenie ze karta jest rewelacyjna, na nastepne spotkanie
    > obiecal przyniesc regulamin:-)

    Taka rola sprzedawcy :-) Mowic jezykiem korzysci :)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-05-26 21:47:13
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    damago <m...@g...pl> napisał(a):

    > Oferta Citibank jest niezła, ale dla ludzi zdyscyplinowanych wewnętrznie i
    > świadomych tego co robią.

    Swiete slowa ;-)
    Z zalet, to KK Citi jest jedna z najbezpieczniejszych kart - do 72h przed
    zastrzezeniem i do wysokosci limitu powyzej 100zl. Ale wolaja za to 6,50 mies.

    Z wad, to niech Cie reka (moze byc lapa Heayh ;-)) broni przed splata tylko
    min. kwoty. Sposob naliczania i te 37,80% ktore jest zdaje sie rekordem na
    rynku. No i GP 54 dni - ostatnio Citi zostal w tyle za Raiffeisenem.

    Karolew