  • 1. Data: 2004-05-26 09:14:57
    Temat: Czytelnosc wyciagow KK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Mini ranking:

    jak dla mnie najbardziej czytelne to (z ych z ktorymi mialem stycznosc) :-)

    BZWBK
    CitiBank
    Millennium

    Natomiast wyciag z KK BPH to dla mnie porazka :D Glownym punktem w nim jest
    kwota minimalna do splaty. A wlasciwe dane sa poupychane w roznych
    miejscach.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-05-26 09:23:32
    Temat: Re: Czytelnosc wyciagow KK
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > jak dla mnie najbardziej czytelne to (z ych z ktorymi mialem stycznosc)
    :-)

    > BZWBK
    > CitiBank
    > Millennium

    To ja dołożę jeszcze:

    Raiffeisen

    (to chyba jedyna pozytywna rzecz, jaką mogę o wyjątkowej jakości usług tego
    banku powiedzieć)

    MaciejK

  • 3. Data: 2004-05-26 19:34:05
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Wed, 26 May 2004 11:14:57 +0200, na pl.biznes.banki, JaKi napisał(a):

> [...]
    >
    > Natomiast wyciag z KK BPH to dla mnie porazka :D Glownym punktem w nim jest
    > kwota minimalna do splaty. A wlasciwe dane sa poupychane w roznych

    INTELIGO tez ma dobra Te internetowe (PDF-y)
    Najbardziej ogłupiajacy wyciąg ma pekao (zarówno ten listowy jak i
    internetowy) nigdy nie wiem ile mam ale tam niewiele mam ;)
    A tak mi się nasuneło pekao zatrudniło chyba stado logicznych inaczej do
    zaprojektowania stron transakcyjnych

  • 4. Data: 2004-05-26 19:54:52
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 26 May 2004 11:14:57 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Natomiast wyciag z KK BPH to dla mnie porazka :D Glownym punktem w nim jest
    >kwota minimalna do splaty. A wlasciwe dane sa poupychane w roznych
    Innych nie widziałem, ale te które dostaje do KK PKO BP są jak
    najbardziej OK. Wszystko co chcę widzę :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 5. Data: 2004-05-28 13:55:43
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

    > INTELIGO tez ma dobra Te internetowe (PDF-y)

    Taak? Ostatnio Inteligo zapowiedziało, że nigdy nie będzie KK. Do tej pory
    też nie było...