  • 1. Data: 2004-05-26 12:04:30
    Temat: Do Basi Czaplickiej - pilne
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Basiu, jestes gdzies tam? Nie mam adresu e-mail do Ciebie a sprawa pilna.
    Skontaktuj sie ze mna na priv

    Jacek M

  • 2. Data: 2004-05-26 13:25:55
    Temat: Re: Do Basi Czaplickiej - pilne
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska napisał/a:

    > Basiu, jestes gdzies tam? Nie mam adresu e-mail do Ciebie a sprawa pilna.
    > Skontaktuj sie ze mna na priv
    >
    > Jacek M

    Tej pani należy szukać raczej na pl.rec.kuchnia :-)

    Powodzenia!

    Kamil Paszkiewicz

  • 3. Data: 2004-05-27 08:31:42
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:c9262f$qs0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tej pani należy szukać raczej na pl.rec.kuchnia :-)

    Baaaaaardzo dowcipne. Domyslam sie, ze korepetycje z satyry pobierales u
    samego Kryszaka :))))

    Malin

  • 4. Data: 2004-05-27 12:43:39
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Thu, 27 May 2004 10:31:42 +0200, na pl.biznes.banki, Jacek Maliszewski
    napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    > w wiadomości news:c9262f$qs0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&q=gro
    up%3Apl.*+author%3ABarbara+author%3ACzaplicka&as_qdr
    =&btnG=Szukaj

    > Baaaaaardzo dowcipne. Domyslam sie, ze korepetycje z satyry pobierales u
    > samego Kryszaka :))))

    Nie, jestem samoistnym talentem.

    Tak się składa, że znam tę panią osobiście i po prostu wiem, że tam pisuje.
    Natomiast nigdy na p.b.b. Chciałem pomóc, ale chyba założę kabaret.

    EOT

    Kamil Paszkiewicz