  • 1. Data: 2003-10-09 19:41:17
    Temat: Lukas Bank chce mnie naciągnąć...?
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Od lipca mam kartę kredytową z Lukas Banku. Jest to moja pierwsza karta.
    Przyszedł pierwszy wyciąg, zapłaciłem całą kwotę w wyznaczonym terminie, tj.
    do 30.08.
    Około 20.09. zaniepokojony brakiem kolejnego wyciągu zadzwoniłem pod nr tel.
    podany na karcie i dowiedziałem się od miłej pani, że wszystko jest O.K. i że
    kolejny wyciąg zostanie "wygenerowany" po 09.10.
    A tu nagle wczoraj dzwoni do mnie równie miły pan z pytaniem czemu nie
    wpłynęła nawet minimalna kwota !!! Aż mnie zatkało. Całą płatę wykonałem
    natychmiast, ale kto zapłaci odsetki? Czy bank nie powinien wysyłać wyciągów
    przesyłką poleconą???
    Czy to przypadkiem nie tu tkwi interes banku ? Niby zakupy kk nie są
    oprocentowane do 52 dni, ale może wyciagu zapomną wysłać? A może zaginie na
    poczcie...
    Mieliście podobne problemy z Lukasem?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-10-09 20:39:52
    Temat: Re: Lukas Bank chce mnie naciągnąć...?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    carlos napisal/a:
> [...]
    > nr tel. podany na karcie i dowiedziałem się od miłej pani, że
    > wszystko jest O.K. i że kolejny wyciąg zostanie "wygenerowany" po

    To Twoja pierwsza karta, więc niestety wychodzi brak doświadczenia :(((
    Jeżeli miałeś poprzedni termin 30.08 to oczywiste jest że następny był pod
    koniec września.
    Nie chcę się tu wdawać w spekulacje kto zawinił,że nie dostałeś wyciągu -
    Lukas, poczta, dzieci otwierające skrzynki pocztowe.
    W Lukasie nie ma niestety podglądu karty przez WWW ale jest przez IVR
    (telefon) - załatw sobie kod w oddziale i będziesz mógł posłuchać (kiedy ja
    miałem kartę VC Lukasa to było za darmo 0800), ile masz aktualnie
    zadłużenia, kiedy masz zapłacić, jaka jest cała kwota a jaka minimalna itp.

    > Mieliście podobne problemy z Lukasem?

    Z Lukasem nie, ale z WBK kilka lat temu (wyciąg przyszedł 2 dni przed, ale
    jednak przyszedł)
    Ja bym składał reklamację - jeżeli naprawde nie wysłali, a nie poczta
    nawaliła, to jest mała szansa że uznają.

    Pozdrawiam
    Zbig

  • 3. Data: 2003-10-09 20:57:25
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Qrcze, a żona moja od razu wykrakała, że skoro nie przysyłają poleconym to
    jaka pewność że wyciąg w ogóle wysłali...

  • 4. Data: 2003-10-09 21:25:41
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    carlos <o...@g...pl>:
    > Qrcze, a żona moja od razu wykrakała, że skoro nie przysyłają
    > poleconym to jaka pewność że wyciąg w ogóle wysłali...

    jesli nie wyslali, to uznaja; raczej takich niskich numerow nie robia - od 3
    lat korzystam z tej karty
    jak akurat zginela na poczcie, to gorzej

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-10-10 04:54:34
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > W Lukasie nie ma niestety podglądu karty przez WWW
    =======================================
    Podglad KK VC jest pod adresem: https://karta.lukas.com.pl. U mnie dziala -
    obym nie wyrzekl w zla godzine ;-) - poprawnie.
    Pozdrawiam :-)!!!
    PL

  • 6. Data: 2003-10-10 05:32:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 09 Oct 2003 21:41:17 +0200, "carlos" <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Czy to przypadkiem nie tu tkwi interes banku ? Niby zakupy kk nie są
    >oprocentowane do 52 dni, ale może wyciagu zapomną wysłać? A może zaginie na
    Poczytaj regulamin karty, na pewno jest tam zawarty paragraf, że jeśli
    nie dostaniesz wyciągu to i tak musisz spłacic przynajmniej minimalną
    kwotę. Jest to obowiązek klienta, i nawet brak wyciągu nie zwalnia z
    terminowej zapłaty. Pewnie odsetki będziesz musiał zapłacic, chyba ze
    napiszesz reklamację i jakimś sposobem ją uznają.
    Tyle, że jak piszesz w błąd wprowadziła Cie infolinia, więc masz IMHO
    większą szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji (choć z
    doświadczenia wiem, że infolinie mogą kłamać i w Idei kosztowało mnie
    to 50 zł ... reklamacji nie uznali).

    Banki nie wysyłają takich przesyłek jako polecone bo miałyby za duże
    koszty. Umowa na skredytowane zwykłe przesyłki to dla banku duże
    oszczędności w porównaniu z poleconymi.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 7. Data: 2003-10-10 06:03:41
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    PL napisal/a:

    > Podglad KK VC jest pod adresem: https://karta.lukas.com.pl. U mnie
    > dziala - obym nie wyrzekl w zla godzine ;-) - poprawnie.
    > Pozdrawiam :-)!!!

    ewidentnie na tej stronce chodzi o MC a nie VC

    u mnie widać tylko 3 linijki zdania :-P

    "Nie masz dostępu do obsługi karty MasterCard Onet LUKAS Bank przez
    internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki banku.

    Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank, wypełnij wniosek
    klikając tutaj."

    Zbiggy

  • 8. Data: 2003-10-10 06:08:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm5e44$eko$...@l...localdomain,
    PL <p...@p...pl>:
    > =======================================
    > Podglad KK VC jest pod adresem: https://karta.lukas.com.pl. U mnie
    > dziala - obym nie wyrzekl w zla godzine ;-) - poprawnie.
    > Pozdrawiam :-)!!!

    ???

    Od kiedy? Jak to aktywowales?
    Na pewno mowisz o VC a nie MC?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-10 09:25:01
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Od kiedy? Jak to aktywowales?
    > Na pewno mowisz o VC a nie MC?
    > Robert
    ======
    Jestem - co prawda - "ziformatyzowany inaczej", ale raczej odrozniam VC od
    MC. Aktywowac nalezy, jak zawsze u LUKASa, poprzez podpisanie umowy w
    "marmurze". Dziala od "nazajutrz po 12:00". Haslo jest nawet takie samo, jak
    do logowania sie do r-ku internatowego. Zacznij od wizyty w oddziale.
    Pozdrawiam!!!
    PL

  • 10. Data: 2003-10-10 09:51:44
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    jak
    > do logowania sie do r-ku internatowego. Zacznij od wizyty w oddziale.

    Przed chwilą dzwoniłem na Lukaslinię i dowiedziałem się, że obecnie nie ma
    możliwości podglądu VC w internecie, ale podobno ostro nad tym pracują i tuż
    tuż ma być. Jeśli ktoś ma e-konto pro to nie będzie konieczna wizyta w
    oddziale, kanał będzie można aktywować telefonicznie. Zastanawia mnie tylko
    fakt, że niektórzy już mogą podglądać swoja VC w internecie. Gość z
    Lukaslinii powiedział, że to nie jest prawda a podgląd na razie dotyczy
    tylko MC (onet).

    --
    Andrzej
    f...@p...onet.pl