  • 1. Data: 2003-10-09 17:03:54
    Temat: Lokata czy obligacja?
    Od: "Fanatyk" <f...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pewien dylemat. Mam troche gotowki (zalozmy, ze 5 tysiecy) i chcialbym
    jakos je bezpiecznie zainwestowac. Fundusz odpada, bo juz jeden mam, dlatego
    chce wybrac albo w lokate albo w obligacje 2- letnia. Co polecicie?

    Bede wdzieczny za sugestie.
    Fanatyk.

  • 2. Data: 2003-10-09 17:15:15
    Temat: Re: Lokata czy obligacja?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Fanatyk" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dlatego
    > chce wybrac albo w lokate albo w obligacje 2- letnia. Co polecicie?

    lokatę

  • 3. Data: 2003-10-09 18:27:59
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Fanatyk" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    AKCJE

  • 4. Data: 2003-10-15 07:22:42
    Od: "pierwek" <n...@w...o2.pl>

    Obligacje polskie to rosyjska ruletka. Nie polecam!

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2003-10-15 10:55:22
    Od: "Paweł" <P...@n...poczta.onet.pl>

    > Obligacje polskie to rosyjska ruletka. Nie polecam!
    A to niby czemu ? Już stanowczo bardziej ryzykowna jest lokata bankowa w
    polskim banku.