  • 1. Data: 2003-10-09 16:45:15
    Temat: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=214

    09.10.2003
    W związku z wejściem w życie ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych od 12 października wprowadzamy niewielkie zmiany w funkcjonowaniu
    kont Inteligo.

    Nowa ustawa o ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych zakłada
    zwiększenie ochrony posiadaczy kart.

    Zgodnie z § 71 ust. 2 obowiązującego regulaminu, nowy zacznie obowiązywać po
    14 dniach od daty doręczenia regulaminu. Jeżeli podałeś nam adres e-mail
    informacja o zmianie regulaminu zostanie przesłana do Ciebie drogą
    elektroniczną, jeśli nie podałeś adresu e-mail nowy regulamin otrzymasz pocztą
    tradycyjną na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.

    Do najważniejszych zmian w funkcjonowaniu kont Inteligo należą:

    Zmiana procedur reklamacyjnych: od momentu wejścia w z życie nowego regulaminu
    podczas składania reklamacji dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy
    użyciu utraconej karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150
    euro, zobowiązany jesteś przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
    zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
    obciążającej rachunek Klienta oraz 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
    karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
    dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.

    Zmiana zasad uznawania reklamacji kartowych: od 12 października 2003 r., jeśli
    jesteś posiadaczem karty odpowiadasz za nieuprawnione transakcje kartą,
    dokonane przed jej zastrzeżeniem, tylko do równowartości w złotych, kwoty 150
    euro. Do tej pory, Twoja odpowiedzialność dotyczyła wszystkich transakcji
    wykonanych utraconą kartą, do chwili jej zastrzeżenia. Ograniczenie to nie
    dotyczy operacji, do których doszło z Twojej winy, a w szczególności, gdy nie
    dopełnił on obowiązków określonych w § 42 ust.3 i ust.4 "Ogólnych warunków",
    czyli np.: nienależycie przechowywał kartę, PIN karty lub przechowywał je razem.

    Tabela opłat i prowizji: do Tabeli dodane zostały pozycje związane z opłatami
    za dostarczenie kolejnej Umowy Konta Inteligo pocztą lub przesyłką kurierską
    oraz za obsługę debetu na koncie Inteligo.

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2003-10-09 17:06:28
    Temat: Re: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

> [...]
    > zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji

    Ciekaw jestem na jakiej podstawie prawnej należy zgłaszać policji
    _zagubienie_ karty płatniczej?

    > 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
    > karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
    > dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.

    "Uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym stwierdziłem w portfelu
    nieobecność karty płatniczej VE Inteligo. Ostatnio widziałem ją tam
    miesiąc temu. Inne okoliczności zagubienia nie są mi znane"
    Ciekaw jestem czy taki opis może być?

    pzdr

    Tomek

    P.S. Z punktu 1. to się chyba będą musieli wycofać. Jakoś nie bardzo to
    widzę w tej formie.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl