  • 1. Data: 2003-10-09 18:42:51
    Temat: VW - mBank wybor, podstawowe roznice?
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Witam,
    zapewne wielu klubowiczow ma zalozone rachunki w obydwu bankach.
    Jednak mam pytanie, czy majac w mBanku warto sie na ten drugi jeszcze
    pokusic. Jakie z tego tytulu mogly by byc dodatkowe korzysci?
    Moze ktos sie orientuje i tak na chlopski rozum powie jakie sa glowne
    roznice. (np. koszta prowadzonych rachunkow). Wiem ze w VW nie ma mozliwosci
    wyplaty srodkow z bankomatu za free tak jak w mBanku (Euronet).
    Wiec czy warto targnac sie na drugie konto edirect?
    Pozdrawiam.
    QAZ

  • 2. Data: 2003-10-09 19:57:09
    Temat: Re: VW - mBank wybor, podstawowe roznice?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Oct 2003 20:42:51 +0200, "qaz" <q...@...pl> napisał(a):

    >Moze ktos sie orientuje i tak na chlopski rozum powie jakie sa glowne
    >roznice.

    Oprocentowanie ulokowanej gotowki. Roznica dosc znaczna
    na korzysc VW.

    >(np. koszta prowadzonych rachunkow).

    Zadna roznica, obydwa bez kosztow. Z lekka przewaga VW (bonus
    w postaci wyciagow miesiecznych i braku oplat za ewentualne przelewy
    na ZUS).

    >Wiem ze w VW nie ma mozliwosci
    >wyplaty srodkow z bankomatu za free tak jak w mBanku (Euronet).

    Zle wiesz, bo ma, tyle ze tu z kolei lekka przewaga mBanku, gdyz nie
    ma ograniczenia kwotowego (VW free dla kwot =>400 PLN). Ale za to
    VW nie ogranicza sie do sieci Euronetu. Mozesz zatem polaczyc obydwa
    w codziennej uzytecznosci, by moc miec bankomaty dla kwot <400.

    >Wiec czy warto targnac sie na drugie konto edirect?

    Odpowiedz sobie sam.

    --
    Adek (ma adres z newsow nie odpowiadam z uwagi na
    rozprzestrzenianie sie wirusow poprzez skanowanie

  • 3. Data: 2003-10-09 19:59:33
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@...pl> napisał w wiadomości
    > Jednak mam pytanie, czy majac w mBanku warto sie na ten drugi jeszcze
    > pokusic. Jakie z tego tytulu mogly by byc dodatkowe korzysci?

    spore, np darmowe ubezpieczenie OC w hestia i inne - zalezne od konta +
    wyzsze odsetki

    > roznice. (np. koszta prowadzonych rachunkow). Wiem ze w VW nie ma
    mozliwosci
    > wyplaty srodkow z bankomatu za free tak jak w mBanku (Euronet).

    hmm, raczej odwrotnie (no prawie) bo wyplaty z vw sa bezplatne (jesli kwota
    > 400) w dowolnym bankomacie, a ponizej w sumie kwota symboliczna - nawet/
    albo zwlaszcza w porownaniu z mbankiem
    porownaj sobie oplate za wyplate z mbanku z dolowlnego bankomatu - i jak sie
    to ma do 1,50 w vw przy kwocie <400 - jesli 1,50 wplyw ma na to

  • 4. Data: 2003-10-09 20:59:30
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > wyplaty srodkow z bankomatu za free tak jak w mBanku (Euronet).
    > Wiec czy warto targnac sie na drugie konto edirect?

    1. jak wyplacisz min. 400zl to nie ma oplaty - dot. VW
    2. w VW sa ciekawie oprocentowane lokaty

    ja zalozylem tam konto przede wszystkim dla tych lokat
    dlatego wg mnie jest sens posiadania jednego i drugiego konta

    IMHO mBank lepszy

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 5. Data: 2003-10-09 21:32:53
    Od: "qaz" <q...@...pl>

    Chcialem wszystkim podziekowac za te cenne uwagi. Jednak widze ze na
    klubowiczow zawsze mozna liczyc.
    Teraz wiem, ze te drugie konto w VW tez sie przyda.
    Serdecznie pozdrawiam
    QAZ