  • 41. Data: 2003-12-23 21:57:37
    Temat: Re: Lucas czy Citi
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Wole KK Citka z ubezpieczeniem niz KK Multi bez

    Jak już mam wybierać to wolę DC ;)
    Nie wiem dlaczego akurat porównujesz do KK Multi, ale cóż...

    > 1. Citi
    > Wydanie 35 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    > Pierwszy rok - 113 PLN
    > 1a) Multi
    > Wydanie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0 PLN
    > Pierwszy rok - 140 PLN

    35zl to jest opłata w promocji. W citku karta dodatkowa też coś tam kosztuje.
    0zl jest tylko przez pierwszy rok w promocji.
    Pierwszy rok w Multi KK jest za free (ja miałem za 35zl). Jest też promocja na
    kartę(y) dodatkową za free.

    > 2. Citi
    > Wznowienie 40 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    > Drugi rok - 118
    > 2a) Multi
    > Wznowienie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0
    > Drugi rok - 140

    Nie wiem skąd Ty bierzesz te dane. Drugi rok mojej MC citi kosztuje chyba 85zl,
    a karta dodatkowa też ileś tam.
    Tak to ja też mogę napisać, że mam KK Multi na drugi rok za free i jeszcze mi
    wciskają k.dodatkowe.

    > Nie mowiaz juz o oplacie za duplkaty w Multi (35 PLN) - w Citi zamawialem
    > juz dwie w tym roku (wymiana zdjecia, z kaprysu bo porysowana,
    > wspolposiadacze wymienili po razie z powodu zmiany zdjecia)

    To fakt - tylko przy goldzie duplikaty są za free.

    > Upomnienie telefoniczne Multi - 2 PLN, w Citku kilkudniowe spoznienie -
    > telefon z pytaniem czemu nie zaplacilem choc zawsze splacam regularnie -
    > wszytskie oplaty za spoznienie i odsetki zwrocone na rachunek karty.

    Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest ;)

    > Nawet przy smiesznych dla Ciebie oplatach KK Citka dla mnie jest tansza niz
    > KK Multi.

    Naciągane te Twoje wyliczenia ;)

    > Dodatkowo mila wspolpraca z Citkiem.

    LOL
    Btw już nawet znany obrońca citka - PJO - ucieka z citi !

    --
    Jeszcze raz. Nie chodziło mi o konkretne porówanie jakiś tam produktów różnych
    banków. Napisałem tylko że nie podoba mi siew citi te 6,5zl/mc. I tyle. Ostatnio

  • 42. Data: 2003-12-23 21:59:26
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał:
    > Podwyzszyli saldo, ale obnizyli oplate z 40 na 17,99, zauwazyles?

    Tak. I co z tego ? To jakaś okazja - te 18zl ? ;)

  • 43. Data: 2003-12-23 22:48:52
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > a karta dodatkowa też ileś tam.
    > Tak to ja też mogę napisać, że mam KK Multi na drugi rok za free i jeszcze mi

    Sam wlasnie odnawialem karte o takie mi warunki zostaly zaproponowane.
    Wystarczy sie troche postarac :)Wiec nie sa te dane wziete z nieba.

> [...]
    Ostatnio
    > dużo się zmieniło w ofercie KK (pojawiło się sporo nowych kart) i nie widze

    Przy kartach dodatkowych nawet z platnym ubiezpieczeniem na ktore wiekszosc
    psioczy wychodzi taniej niz karty w innych bankach.

    --
    JaKi

  • 44. Data: 2003-12-24 07:14:55
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Nie zapomnij tez o czyms takim jak darmowe wydanie karty, w kazdej chwili
    > darmowa wymiana karty, darmowe potwierdzenia przelewow, obsluga Citi gdzie
    > mozna z nimi negocjowac wiele spraw. Mi przy Lukas przy konice PRO gdzie
    > utrzymywalem wysokie saldo nawet KK nie przyznali :/ Dziekuje - wole
    > elestycznego Citka
    >
    > --

    Masz wysokie saldo - to wiemy...przynajmniej 25 000 w Citku, najpierw
    negujesz mojego posta, w ktorym wspominam, ze jest mozliwosc uniknieciu
    oplat jak ma sie odpowiednie saldo, kilka postow dalej sam o tym piszesz...
    krecisz sie jak ...
    ale widocznie lubisz

    Przy Twoim wysoki saldzie Lukas nie przyznal KK??? jak nie masz odpowiednich
    dochodow a raczej je masz , ale PIT'a na to nie masz :) wiec chyba
    zrozumiale jest postepowanie banku...
    u mnie to Lukas jest elastyczny, to on przyznal KK z kimitem 3 krotnie
    wyzszym niz CITI

    dla Ciebie Citi jest lepsze, bo dla nich widocznie przede wszystkim saldo
    sie liczy a nie zaswiadczenie z pracy, ktorego widocznie nie masz - skoro
    Lukas nie wydal Ci karty

  • 45. Data: 2003-12-24 07:44:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > negujesz mojego posta, w ktorym wspominam, ze jest mozliwosc uniknieciu
    > oplat jak ma sie odpowiednie saldo, kilka postow dalej sam o tym

    Prawde powiedziwaszy nie wiem o co Ci u chodzi - zakrecils sie lekko piszac
    to :)

    > dla Ciebie Citi jest lepsze, bo dla nich widocznie przede wszystkim saldo
    > sie liczy a nie zaswiadczenie z pracy, ktorego widocznie nie masz - skoro
    > Lukas nie wydal Ci karty

    Lukas nawet nie drgnal jak zamykalem rachuneku nich - Citi potrafilo mnie
    zatrzymac. Przy tym samym saldzie i przy tych samych warunkach Citi dalo
    karte Lukas nie. Wiec jest jasne kogo wole.

    --
    JaKi

  • 46. Data: 2003-12-24 09:54:48
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Sam wlasnie odnawialem karte o takie mi warunki zostaly zaproponowane.
    > Wystarczy sie troche postarac :)Wiec nie sa te dane wziete z nieba.

    Opieraj się lepiej na TOiP. Sam mam MC citi kolejny rok za free, ale to nie
    znaczy ze kazdy ma ja za free ;P W TOiP jest jakas opłata przecież...

    > Przy kartach dodatkowych nawet z platnym ubiezpieczeniem na ktore wiekszosc
    > psioczy wychodzi taniej niz karty w innych bankach.

    U mnie nie wychodzi ;P

  • 47. Data: 2003-12-24 11:23:00
    Od: "Jack Blues" <s...@m...com>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Od tego sa konta np mBank - nik normalny nie trzyma chyba w Citku
    pieniedzy
    > na biezacym :)

    A w takim razie co robi kazdy normalny z kontem w City ? Placi17.99
    miesiecznie za posiadanie konta i tyle.
    No to mamy paru filantropow ktorzy daja pieniadze dla City z checi dzielenia
    sie z innymi.

    --
    Piotrek

  • 48. Data: 2003-12-24 21:46:56
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > miesiecznie za posiadanie konta i tyle.
    > No to mamy paru filantropow ktorzy daja pieniadze dla City z checi dzielenia

    Wplywa tam wyplata, ktora szybko od nich wyplywa, konto za darmo (lokata) -
    filantropii 0

    --
    JaKi

  • 49. Data: 2003-12-25 18:13:33
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Cztery? Hmmm

    nbie jakoś 4 nie wystarcza...

    1. Multi - glowny bank do rozliczen, KK, rach. walutowe
    2. mBank - skarbonka, szybkie przelewy m.in. na aukcje
    3. Inteligo - szeroka sieć bankomatów
    4. Millennium - just AmEx... :-)
    5. INGBSK - wpłaty gotówkowe + bankomat (bo pod domem)

    6. KB - chargowy MC ale po wakacjach chyba go zamkne
    razem z tym kontem całym ;-)

    Gdybym miał Multi/Mille pod domem to bym mogł zamknąć INGBSK,
    KB pójdzie w odstawkę niedługo (chociaż troszkę mi szkoda
    bo tak sami z siebie dali mi debet 500 zł :-) + 1000 zł na MC
    ...hm... Reszta jest niezastępowalna :-)

    Poza tym jeszcze ostały sie:

    - Lukas - kiedyś lokaty, czasem bankomat ale teraz rezygnuje
    z VE i zamykam jak tylko wprowadzą stałą opłatę
    za prowadzenie...

    - VW - jak mnie wkurzy czymś mBank to przeniose tam skarbonke
    ale wkurza mnie, że potrzebuje tokena do zalogowania się
    tylko...

    - BZWBK - nic mnie nie kosztuje a wezme sobie Euro26 na wakacje
    bo taniej u nich (40 zł) niż normalnie (60 zł)

    - Pekao - właściwie nie konto ale rachunek dolarowej VC,
    może zamkne bo obecnie mi już niepotrzebna?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 50. Data: 2003-12-29 21:40:17
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Crimson napisał:
    > Trzy banki, trzy konta, trzy problemy.
    > Cenię sobie wygodę.

    Płacisz kartami? No to niech Ci kiedyś nawali autoryzacja jakiejś
    jednego banku i nie będziesz mógł sie poratować inną (innym sposobem
    zapłaty) ;-)

    K.