  • 1. Data: 2003-12-23 03:51:26
    Temat: Nowy layout strony mBanku...
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    ...już jest :))

    --
    This would be the way of the misanthrope
    In order to create you must destroy
    (C) Satyricon - "Prime evil rennaissance"

  • 2. Data: 2003-12-23 06:50:27
    Temat: Re: Nowy layout strony mBanku...
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 23 Dec 2003 04:51:26 +0100, Wiedźma Ple-Ple
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >...już jest :))

    Sorry, ale jak dla mnie to porażka ;((.
    Nie umiem robić stron WWW, ale jak miałem 10 lat to robiłem ładniejsze
    :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2003-12-23 07:19:09
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Dentarg wrote:

    > Sorry, ale jak dla mnie to porażka ;((.
    > Nie umiem robić stron WWW, ale jak miałem 10 lat to robiłem ładniejsze
    > :)).

    A pod mozillą menu pkjawia się POD bannerem (tym o pomocy dzieciom)..

    Dla mnie kicha totalna :-(

    reik.

  • 4. Data: 2003-12-23 07:35:03
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    A u mnie się nic nie pojawia i nie mogę sie od 10 minut doprosić o
    wyświetlenie strony

    pewnie wszyscy sprawdzają nowy wygląd :-(
    a ja tylko chciałem sprawdzic czy przelewy poszły

  • 5. Data: 2003-12-23 07:58:18
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs8rgc$1t0$...@n...news.tpi.pl,
    Paweł <n...@m...pl>:
    > A u mnie się nic nie pojawia i nie mogę sie od 10 minut doprosić o
    > wyświetlenie strony
    >
    > pewnie wszyscy sprawdzają nowy wygląd :-(
    > a ja tylko chciałem sprawdzic czy przelewy poszły

    Na stronach informacyjnych???

    Tu sie sprawdza przelewy:

    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-12-23 08:32:28
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Remigiusz Babicz wrote:
    > A pod mozillą menu pkjawia się POD bannerem (tym o pomocy dzieciom)..
    >
    > Dla mnie kicha totalna :-(

    Cyba się poprawia obsługa w mBanku, bo zgłosiłem im ten błąd i po pół
    godziny dostałem odpowiedź :-) Być może to standardowa odpowiedź
    ("Uprzejmie informuje, że nowy serwis transakcyjny został dopiero
    wprowadzony, także po pewnym czasie funkcjonowania będziemy usuwać
    wszelkie usterki.") ale liczy się fakt, że odpisali (potwierdzili
    przyjęcie uwagi)!

    reik.

  • 7. Data: 2003-12-23 09:03:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na stronach informacyjnych???

    No i zrobili anulację nowego designu. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 8. Data: 2003-12-23 09:08:29
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs90d2$fua$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bs8siu$t9c$1@topaz.icpnet.pl...

    > No i zrobili anulację nowego designu. :-)

    Fakt. Daliby sobie juz spokoj :P

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-12-23 09:13:31
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    > Fakt. Daliby sobie juz spokoj :P

    Popieram, pobawili sie juz w psucie wizerunku mBanku, teraz juz mogliby
    sobie dac spokoj :))

  • 10. Data: 2003-12-23 09:27:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > No i zrobili anulację nowego designu. :-)

    No wlasnie, polazlem tam specjalnie, zeby zobaczyc te smierdzaca kupe,
    ale mialem wrazenie, ze juz kiedys to co tam teraz jest widzialem. ;-)

    Bartol