  • 1. Data: 2003-12-22 19:33:01
    Temat: [mBank] Vill dobra rada informuje
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Ze strony głównej mBanku:

    "Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
    Kliencie: gdy otrzymasz od mBanku 2 egzemplarze umowy do podpisu, nie
    dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
    prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.
    Powodzenia! Vill dobra rada :)"

    Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...

  • 2. Data: 2003-12-22 19:53:42
    Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
    > prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.

    nie mogłem w to uwierzyć i postanowiłem sprawdzić...
    i faktycznie !!!
    sam nie wiem co o tym myśleć???

    > Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
    albo iq klientów :)

    Jest też komunikat o konserwacji:
    "Przerwa konserwacyjna serwisu informacyjnego22.12.2003 Informujemy, że 22
    grudnia 2003r. w godzinach 20.00 - 24.00 mogą wystąpić trudności z dostępem
    do internetowych stron informacyjnych mBanku spowodowane przerwą konserwacyjną
    serwisu informacyjnego.
    Przerwa nie dotyczy systemu transakcyjnego mBanku, mLinii, serwisu WAP, SMS i
    autoryzacji kart płatniczych.
    Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy"

    > JŁ

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-12-22 19:55:35
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Marcin Dominiak <m...@g...pl> napisał(a):

    > albo iq klientów :)
    tych nowych oczywiście:) ale myślę,że nie wszystkich...

  • 4. Data: 2003-12-23 07:18:34
    Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bs7gsf$cad$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Ze strony głównej mBanku:
    >
    > "Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
    [...]

    a vill to skrót od very ill (ang. bardzo chory)... hehe :)

    --
    kris-at-home-dot-pl

  • 5. Data: 2003-12-23 08:21:19
    Od: "emil" <0...@b...pl>

> [...]
    > Powodzenia! Vill dobra rada :)"
    >
    > Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...

    A ja uważam że to dobry pomysł, przecież to działa na szkodę innych
    klientów, kiedy ktoś dzwoni na mLinię z byle jakiego powodu.

    Także Vill dobra rada czekamy na więcej!!!

  • 6. Data: 2003-12-23 09:21:00
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > Powodzenia! Vill dobra rada :)"
    >
    > Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...

    Boże... Widzisz i nie grzmisz... Jaki "yntelygent" od marketingu to
    przepuścił ??????????????

    Primo: czy tak trudno załączyć taką informację w materiałach przesyłanych
    razem z umowami.

    A secundo: TAKI kokumnikat NIGDY nie powinien ujrzeć światła dziennego...

    Propozycja następnej rady:

    "Vill dobra rada informuje: 28.12.2003
    Kliencie: gdy masz problem, nie dzwoń do nas. Mamy cię gdzieś. Pierdol
    się."

    Przepraszam, ale naprawdę jestem w szoku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 7. Data: 2003-12-23 10:20:40
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bs8ttl$cti$1@inews.gazeta.pl> emil wrote:

    > A ja uważam że to dobry pomysł, przecież to działa na szkodę innych
    > klientów, kiedy ktoś dzwoni na mLinię z byle jakiego powodu.

    Wydaje mi się, że jak ktoś ma problemy z odesłaniem umowy to tym
    bardziej nie uda mu się znaleść odpowiednich informacji na stronie
    mbanku.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
    . gg: #2311504 | signature .

  • 8. Data: 2003-12-23 10:36:50
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bs91dv$bio$1@news.onet.pl...

    > Primo: czy tak trudno załączyć taką informację w materiałach przesyłanych
    > razem z umowami.

    Caly klopot w tym, ze ta informacja jest pezsylana przez mB.
    Ale jak ktos nie czyta tego co mu przesylaja,
    to pewnie nie czyta tez i strony mB.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2003-12-23 10:52:33
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Caly klopot w tym, ze ta informacja jest pezsylana przez mB.
    > Ale jak ktos nie czyta tego co mu przesylaja,
    > to pewnie nie czyta tez i strony mB.

    Za moich czasów nie było. W lato zeszłego roku też nie. Może teraz coś
    dodali.
    Problem rozwiązałby się sam, gdyby po prostu nie podpinać tego głupiego
    potwierdzenia do żadnego egzemplarza umowy. I tyle. Ale wymyślenie tego
    pewnie przekracza możliwości mBanku. Jak widać - mBank woli tracić czas i
    pieniądze na uświadamianie klientów, że to ten egzemplarz bez podpiętej
    kartki. A jak ktoś odeśle egzeplarz z potwierdzeniem - to na żądanie za
    darmo mu to odsyłać. Pewnie. Stać ich. Po co jechać z Katowic do Krakowa
    A4, jak można przez Łódź...

    A komunikat w tej sprawie nie zaszkodzi. Tylko że obecna jego konstrukcja
    zakrawa na normalną kpinę.

  • 10. Data: 2003-12-23 11:01:53
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    | Problem rozwiązałby się sam, gdyby po prostu nie podpinać tego głupiego
    | potwierdzenia do żadnego egzemplarza umowy.

    Wtedy i tak ludzie dzwoniliby pytać, który egzemlarz odesłać, co zrobić z
    potwierdzeniem otwarcia rachunku itp.

    | I tyle. Ale wymyślenie tego
    | pewnie przekracza możliwości mBanku.

    Procedura podpisania i odesłania umowy jest naprawdę łatwa, wymaga tylko
    minimum rozsądku ze strony klienta. Do tego nie potrzeba żadnej wiedzy -
    wystarczy pomyśleć.

    | A komunikat w tej sprawie nie zaszkodzi. Tylko że obecna jego konstrukcja
    | zakrawa na normalną kpinę.

    Nie przesadzaj.

    Pozdr.,