  • 31. Data: 2003-12-23 17:00:58
    Temat: Re: Lucas czy Citi
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jack Blues" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:bs9s5a$lc7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No nie tak do konca - 0 % od 5000 = 0 zl/miesiecznie
    > 3.5 % od 5000 = 15 zl / miesiecznie

    Od tego sa konta np mBank - nik normalny nie trzyma chyba w Citku pieniedzy
    na biezacym :)

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2003-12-23 17:18:59
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs9s3u$447$...@i...gazeta.pl,
    JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da Ci tego Lukas co trzy konta :) Ja tez cenie sobie wygode i
    > dlatego uzywam trzech, laczasc wszytskie potrzebne mi cechy kont
    > bankowych.

    Popieram to stanowisko. Mi wystarczaja nawet cztery. ;)

    --
    Robert

  • 33. Data: 2003-12-23 17:25:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Popieram to stanowisko. Mi wystarczaja nawet cztery. ;)

    Ale dla kolegi chyba nawet jeden bank jest problemem skoro pisze "...Trzy
    banki, trzy konta, trzy problemy..." :-)

    Cztery? Hmmm

    - Citek - darmowe potwierdzenia przelewow, debet zabezpieczony lokata
    - Inteligo - do bankomatow i darmowa infolinia z Ideii :)
    - mBank - skarbonka
    - Millennium - gdyby nie AmEx to bym zamknął

    Wiec w sumie też 4 :)
    --
    JaKi

  • 34. Data: 2003-12-23 17:29:49
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bs9tr0$9kb$...@i...gazeta.pl,
    JaKi j...@g...pl:

> [...]
    > - Inteligo - do bankomatow i darmowa infolinia z Ideii :)
    > - mBank - skarbonka
    > - Millennium - gdyby nie AmEx to bym zamknął

    Czyli 4 :)

    (U mnie sie pokrywa w 50%.)

    --
    Robert

  • 35. Data: 2003-12-23 17:44:19
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Od tego sa konta np mBank - nik normalny nie trzyma chyba w Citku pieniedzy
    > na biezacym :)

    Nikt normalny nie trzyma chyba w Citku pieniędzy w ogóle, a w szczególności na
    lokatach ;PPP

  • 36. Data: 2003-12-23 17:45:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Nikt normalny nie trzyma chyba w Citku pieniędzy w ogóle, a w
    szczególności na
    > lokatach ;PPP

    Lokaty negocjowane maja bardzo fajne :)

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2003-12-23 17:58:57
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Lokaty negocjowane maja bardzo fajne :)

    Konkrety proszę ;) Pochwal się JAKI procent ?
    Btw CitiGold ma negocjowane lokaty KIEPSKIE, wiec nie przypuszczam, żeby w One
    było lepiej ;)

  • 38. Data: 2003-12-23 18:01:25
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Masz lokatkę i nie płacisz :)

    Faktycznie śmieszne ;) Ale nie to, że można mieć prowadzenie za free, tylko
    oferta lokat citibanku (także citiGold). Nie dość, że oferta kiepska, to jeszcze
    powyższyli min. saldo miesięczne na 25k. Faktycznie śmieszne ;)

    > Oszalamiajaca roznica procentowa <lol> - nawet przy kilku k miesiecznie :)
    Wole
    > lepsza obsluge niz zlotowke z odsetek :)
    > Szybko tracisz argumenty i piszesz wszedzie OT :)

    Weź lepiej policz ILE tracisz na tym, że NIBY masz konto za free. Tak lekko
    licząc trzmanie kasy w citi na MARNYCH lokatach tracisz pewnie 25-30zl/mc.

    Obecnie oferta citibanku jest kiepska i tyle. I to nie tylko citikonta (podwyżka
    i płatne potwierdzenia), citione/citigold (nie opłaca się utrzymywac u nich
    salda). Opłata za ubezpieczenie KK też jest śmieszna.
    Ogólnie wesoło w tym citku :D

    --
    Witek

  • 39. Data: 2003-12-23 19:17:12
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-23 19:01, Użytkownik Witek napisał:
    > oferta lokat citibanku (także citiGold). Nie dość, że oferta kiepska, to jeszcze
    > powyższyli min. saldo miesięczne na 25k. Faktycznie śmieszne ;)

    Podwyzszyli saldo, ale obnizyli oplate z 40 na 17,99, zauwazyles?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 40. Data: 2003-12-23 19:27:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    >Opłata za ubezpieczenie KK też jest śmieszna.

    Wole KK Citka z ubezpieczeniem niz KK Multi bez

    1. Citi
    Wydanie 35 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    Pierwszy rok - 113 PLN
    1a) Multi
    Wydanie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0 PLN
    Pierwszy rok - 140 PLN

    2. Citi
    Wznowienie 40 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    Drugi rok - 118
    2a) Multi
    Wznowienie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0
    Drugi rok - 140

    Nie mowiaz juz o oplacie za duplkaty w Multi (35 PLN) - w Citi zamawialem
    juz dwie w tym roku (wymiana zdjecia, z kaprysu bo porysowana,
    wspolposiadacze wymienili po razie z powodu zmiany zdjecia)
    Upomnienie telefoniczne Multi - 2 PLN, w Citku kilkudniowe spoznienie -
    telefon z pytaniem czemu nie zaplacilem choc zawsze splacam regularnie -
    wszytskie oplaty za spoznienie i odsetki zwrocone na rachunek karty.

    Nawet przy smiesznych dla Ciebie oplatach KK Citka dla mnie jest tansza niz
    KK Multi. Dodatkowo mila wspolpraca z Citkiem.

    --
    JaKi