  • 1. Data: 2003-12-23 08:17:19
    Temat: Lucas czy Citi
    Od: "Marcous" <k...@w...pl>

    Pytanie do osob ktore mialy stycznosc z tymi bankami
    ktory polecacie dla konta osobistego ,
    interesuja mnie zwlaszcza odczucia subiektywne - jakosc obslugi, czytelne i
    na czas przysylane wyciagi, dzialajace sprawnie kanaly internetowe
    Oczywiscie koszty zwiazane z prowadzniem konta, karty debetowe tu wole
    maestro ale sie nie upieram visa tez moze byc, karty kredytowe raczej mniej
    mnie interesuja

  • 2. Data: 2003-12-23 08:34:45
    Temat: Re: Lucas czy Citi
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

> [...]
    > Oczywiscie koszty zwiazane z prowadzniem konta, karty debetowe tu wole
    > maestro ale sie nie upieram visa tez moze byc, karty kredytowe raczej

    Witam,

    Mam konta w obydwu bankach.
    Citi:
    Subiektywne odczucia bardzo dobre, doskonaly kontakt i kultura, karta od
    reki (maestro), wyciagi miesieczne i po kazdym przelewie z konta (na
    zyczenie), citiphone bez poczekalni, internet bez problemow, co do kk citi
    sie nie wypowiem bo nie mam, duza zaleta dla podrozojacych za granice to
    przelaczalna karta maestro w zaleznosci od waluty i poiadania konta
    walutowego w citi i brak prowizji przy wyplacie waluty z bankomatow
    citibankow za granica.
    Generalnie nei mam sie do czego przyczepic, wszystko jest ok. Na reklamacje
    reaguja w dosc szybkim czasie.
    Oplaty to: konto 5 zl, karta maestro 2 zl, citiphone 4 zl, internet
    wliczony.
    Przelewy w internecie bezplatnie (do innych bankow) do us platne.
    Wyplaty z bnkomatow citi i euronet za darmo.

    Lukas:
    Generalnie tez ok, ale lukaslinia kiepska dla mnie, czasami niezbyt
    przyjemna obsluga, sciagneli ze mnie 30 zl przy wykonaniu karty VE mimo ze w
    opcji zaznaczylem ze chce ja w trybie standard, to dla mnie olewani eklienta
    ale spostrzeglem sie za pozno, dostep do internetu jest ok ale dziwny
    interfejs (kwestia gustu).
    oplaty: bezplatne za prowadzenie i dostep do lukaslinii, karta VE narazie
    tez bezplatne
    bankomaty: nie wiem, nie korzystam,

    Generalnie jestem bardziej za citibankiem. Mimo ze oplaty nei sa niskie
    jednak rekompensuje to obsluga.

    Pozdrawiam,

    Darek

  • 3. Data: 2003-12-23 09:05:36
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiscie koszty zwiazane z prowadzniem konta, karty debetowe tu wole
    > maestro ale sie nie upieram visa tez moze byc, karty kredytowe raczej

    dla mnie Lukas bije na glowe CITI..
    no chyba ze stan twojego konta to przynajmniej 200 000 PLN to wtedy
    rzeczywiscie CITI GOLD

    dla posiadaczy ekonta Pro wchodzi w styczniu nowa
    ciekawostka...ubezpeczenie - warto o tym pamietac

  • 4. Data: 2003-12-23 09:13:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Damian" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rzeczywiscie CITI GOLD
    >
    > dla posiadaczy ekonta Pro wchodzi w styczniu nowa
    > ciekawostka...ubezpeczenie - warto o tym pamietac

    Uzywam CitiOne i uzywalem Lukasa Pro - bez porownania (na + dla Citka) :) No
    a odswiezanie danych w serwisie Lukasa moze doprowadzic do bialej goraczki
    :)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-12-23 09:20:08
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    No
    > a odswiezanie danych w serwisie Lukasa moze doprowadzic do bialej goraczki

    ja wole miec biala goraczke i bezpieczne zarzadzanie przez net niz twoj One
    ja dwa razy sie zalogowalem do online.citibank.... i wiecej nie kusi mnie
    po drugie, wzialem pod uwage wspolczynnik korzysci do ceny...
    w citi za wszystko placisz jesli nie masz tych kilkunastu tysiecy...
    a w lukasie wystarczy 5 :)

  • 6. Data: 2003-12-23 09:23:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > ja wole miec biala goraczke i bezpieczne zarzadzanie przez net niz twoj
    One
    > ja dwa razy sie zalogowalem do online.citibank.... i wiecej nie kusi mnie

    Czemu?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-12-23 09:46:37
    Od: "Damian" <...@...pl>

    lubie konta do ktorych mam token
    na numer karty i pin sie nie lapie, tz zlapalem sie z czystej ciekawosci

  • 8. Data: 2003-12-23 10:11:07
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > ja wole miec biala goraczke i bezpieczne zarzadzanie przez net niz twoj
    One
    > ja dwa razy sie zalogowalem do online.citibank.... i wiecej nie kusi mnie

    A co takiego Ci nie odpowiadalo?

    > po drugie, wzialem pod uwage wspolczynnik korzysci do ceny...
    > w citi za wszystko placisz jesli nie masz tych kilkunastu tysiecy...
    > a w lukasie wystarczy 5 :)

    Chyba troche przesadzasz. Skad takie twierdzenie ze trzeba miec kilkanascie
    tysiecy zeby konto w Citi sie oplacalo?

    Darek

  • 9. Data: 2003-12-23 10:12:34
    Od: "Darek/Ethan" <s...@t...pl>

    > lubie konta do ktorych mam token
    > na numer karty i pin sie nie lapie, tz zlapalem sie z czystej ciekawosci

    Tak, zeby sie zalogowac musisz token miec zawsze ze soba...

  • 10. Data: 2003-12-23 10:16:39
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    Dla zakochanych w Lukasie - radzę obejrzeć nową tabelę opłat... Pro nie
    będzie już takie tanie, nawet z 5kpln na koncie... ja rezygnuję z Lukasa,
    robię przeprowadzkę do VWBank (oczywiście jako drugi bank, bo pierwszy to
    ... mBank)

    Pozdroofka
    Andrzej