    From: "Witek" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lucas czy Citi
    Date: Tue, 23 Dec 2003 22:57:37 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@host-ip177-216.crowley.pl

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Wole KK Citka z ubezpieczeniem niz KK Multi bez

    Jak już mam wybierać to wolę DC ;)
    Nie wiem dlaczego akurat porównujesz do KK Multi, ale cóż...

    > 1. Citi
    > Wydanie 35 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    > Pierwszy rok - 113 PLN
    > 1a) Multi
    > Wydanie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0 PLN
    > Pierwszy rok - 140 PLN

    35zl to jest opłata w promocji. W citku karta dodatkowa też coś tam kosztuje.
    0zl jest tylko przez pierwszy rok w promocji.
    Pierwszy rok w Multi KK jest za free (ja miałem za 35zl). Jest też promocja na
    kartę(y) dodatkową za free.

    > 2. Citi
    > Wznowienie 40 PLN, dwie dodatkowe 0 PLN, ubezpieczenie 12*6,5=78
    > Drugi rok - 118
    > 2a) Multi
    > Wznowienie 70 PLN, dwie dodatkowe 70 PLN, ubezpieczenie 0
    > Drugi rok - 140

    Nie wiem skąd Ty bierzesz te dane. Drugi rok mojej MC citi kosztuje chyba 85zl,
    a karta dodatkowa też ileś tam.
    Tak to ja też mogę napisać, że mam KK Multi na drugi rok za free i jeszcze mi
    wciskają k.dodatkowe.

    > Nie mowiaz juz o oplacie za duplkaty w Multi (35 PLN) - w Citi zamawialem
    > juz dwie w tym roku (wymiana zdjecia, z kaprysu bo porysowana,
    > wspolposiadacze wymienili po razie z powodu zmiany zdjecia)

    To fakt - tylko przy goldzie duplikaty są za free.

    > Upomnienie telefoniczne Multi - 2 PLN, w Citku kilkudniowe spoznienie -
    > telefon z pytaniem czemu nie zaplacilem choc zawsze splacam regularnie -
    > wszytskie oplaty za spoznienie i odsetki zwrocone na rachunek karty.

    Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest ;)

    > Nawet przy smiesznych dla Ciebie oplatach KK Citka dla mnie jest tansza niz
    > KK Multi.

    Naciągane te Twoje wyliczenia ;)

    > Dodatkowo mila wspolpraca z Citkiem.

    LOL
    Btw już nawet znany obrońca citka - PJO - ucieka z citi !

    --
    Jeszcze raz. Nie chodziło mi o konkretne porówanie jakiś tam produktów różnych
    banków. Napisałem tylko że nie podoba mi siew citi te 6,5zl/mc. I tyle. Ostatnio