  • Data: 2017-06-30 14:48:24
    Temat: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-30 o 13:36, J.F. pisze:

    > Co do regulowania umow przez urzednika ... tej lichwy powinni zabronic :-)
    > Tylko teraz stopy spadly, i moze czas przemyslec przepis i ewentualnie
    > zmienic.

    Zabraniają. Przepisy są. Wykorzystanie przymusowego położenia,
    świadczenie niewspółmierne ze świadczeniem wzajemnym itp.

    To, co jest teraz (max 10% odsetek) to jakiś socjalistyczny absurd. Jak
    poratuję kumpla piwem, umawiając się w zamian, że on jutro mi kupi dwa
    piwa, to jestem lichwiarz na "miliardy" procent RRSO. A tak ogólnie to
    nasza umowa nic z lichwą nie ma wspólnego.

    --
    Liwiusz