  • Data: 2017-07-02 10:59:18
    Temat: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 08:45:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ot to
    > Inny przykład:
    > Praktycznie w każdym barze piwnym były automaty do gier(tzw jednoręcy bandyci)
    > Od kilku tygodni jakiś przepis obowiązuje że nie mogą być w barach- w ranmach walki
    z hazardem zapewne.
    > To właściciele porobili ścianki/ podzielili lokale i w jednej części piwo a w
    osobnym pomieszczeniu maszyny. Kolejny bzdurny przepis został ominiety
    > Szczegółami się nie interesowalem ale tak to u nas wyglada- automaty znikneły z
    barów sa w wydzielonych pomieszczeniech i działają w najlepsze

    Dlaczego bzdurny przepis? Ten akurat mi się podoba. Pewne "kontrowersyjne rzeczy" jak
    właśnie hazard, czy porno, nie powinny być nadmiernie eksponowane w przestrzeni
    publicznej.