  • Data: 2017-06-30 14:50:37
    Temat: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oj5eme$ps9$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 59560d49$0$15203$6...@n...neostrada.pl
    >Nie Tobie. ;)

    Wiec komu ? Bo moze nikomu ?

    >A w różnicy? -- wiesz?

    Ale załozmy - EBC kupil obligacji Niemiec i Grecji za 10 mld euro.
    Oba kraje odsetki placily, zalozmy, ze przez 10 lat wplynelo od nich
    po 1mld.
    Po czym Grecji umorzyl obligacji za 1.5 mld.
    To przybylo euro na rynku, czy nie przybylo ?

    A gdyby tak umorzyl za 3 mld ... to co zrobic ze strata ?

    >Dałem Ci kiedyś linki.

    Jesli dobre, to daj jeszcze raz.

    >Za Frania? -- mam dać linki do dwucyfrowego wzlotu
    >Getin, Mile itp. po wypowiedzi Naczelnika Państwa?
    >A może ja nie mam racji?

    Naczelnik przeciez zawsze moze ponownie wypowiedziec :-)

    >Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

    Nierentowne to one sie robia, jak nie beda splacone :-)

    >Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze
    >coś?...

    A moze po prostu EBC ma coraz mniej szkopskich obligacji ?

    48_(Westdeutschland)
    >Czyli nie tylko Stalin wymieniał?

    Ogolnie to w kraju powojennym, gdzie pieniadz jest abstrakcyjny,
    wymiana jest normalna.
    Pamietasz haslo "hiperinflacja" w Niemczech 1918 r ?
    Zreszta nie tylko pieniadz - kartki na zywnosc mieli, ludziom jakies
    mieszkania przydzielic, jesli stare zburzone,
    okupanci przemysl demontowali ..

    Ale na ile sie w jezyku orientuje to nie bylo tak zle - te stare
    Reichsmarki dzialaly do 1948, wymiana byla 10:1 (z dalszymi
    ograniczeniami)- byc moze Hitler tak jak Stalin - zachowal dyscypline
    finansowa do konca, bo zawsze mozna było Gestapo przyslac.

    Za to u nas wymiany swietnie realizowaly wprowadzenie nowego ustroju.

    J.