  • Data: 2017-06-30 14:03:08
    Temat: Re: Lokaty, pojda w gore ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 59560d49$0$15203$6...@n...neostrada.pl

    > Komu umarza ?

    Nie Tobie. ;)

    > No i w sumie nadal nie wiem - emituje nowe pieniadze, czy nie emituje.

    A w różnicy? -- wiesz?

    > Ale to w ogole EBC emituje, czy banki narodowe ?

    Dałem Ci kiedyś linki.

    > Banki bogate, to zaplaca :-)

    Za Frania? -- mam dać linki do dwucyfrowego wzlotu
    Getin, Mile itp. po wypowiedzi Naczelnika Państwa?
    A może ja nie mam racji?

    > No i jesli w winiku inflacji, to pewnie zarobki
    > wzrosly, wiec uciazliwosc raty podobna.

    Być może.

    Więc były rentowne. ;) Nierentowne mają wysoko na plusie.

    > Ale nawet na zerowych czy 0.1% to ciekawa koncepcja :-)

    > Tylko mowi sie, ze Niemcy nie maja deficytu ostatnio ...
    > to powiekszaja kwote w obligacjach, czy tylko roluja stare ?

    Nie wiem. Mogą rolować, może ten deficyt jest relatywny, może jeszcze coś?...

    > Zapewne nie raz. Pierwsza jeszcze pod okupacja.
    > https://de.wikipedia.org/wiki/W%C3%A4hrungsreform_19
    48_(Westdeutschland)

    Czyli nie tylko Stalin wymieniał?
    Nie znam niemieckiego a Google nie chcą tłumaczyć...
    [nie mieszkam we Wrocławiu? -- toż tam są ludzie ze Lwowa, nie z Germanii)