  • 1. Data: 2009-04-01 08:26:59
    Temat: Likwidacja Kilera w pocztowym
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam jak długo trwa likwidacja lokaty killer w pocztowym

    kiedy pieniądze wrócą na moj rachunek

    jak długo pocztowy to robi i czy nie przetrzymuje "przypadkiem" pieniędzy ludzi

  • 2. Data: 2009-04-01 09:52:42
    Temat: Re: Likwidacja Kilera w pocztowym
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    On 1 Kwi, 10:26, "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam jak długo trwa likwidacja lokaty killer w pocztowym
    >
    > kiedy pieniądze wrócą na moj rachunek
    >
    > jak długo pocztowy to robi i czy nie przetrzymuje "przypadkiem" pieniędzy ludzi
    >
    > --

    Wg opinii z grupy, lokaty w Banku Pocztowym były likwidowane szybko.
    W nocy likwidacja, w południe następnego dnia pieniądze na konce.

    Dziś rano sam zlikwidowałem jedną z lokat.
    Jak kasa wróci na konto to dam znać.

  • 3. Data: 2009-04-01 10:41:31
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

> [...]
    > kiedy pieniądze wrócą na moj rachunek
    > jak długo pocztowy to robi i czy nie przetrzymuje "przypadkiem" pieniędzy ludzi

    Likwidacja wczoraj ok godz 19ej
    Dzisiaj poludniowa sesja kasa wrocila na konto w mbanku.
    Tak wiec nic nie przetrzymują.

  • 4. Data: 2009-04-01 16:42:46
    Od: f...@o...pl

> [...]
    >
    > kiedy pieniądze wrócą na moj rachunek
    >
    > jak długo pocztowy to robi i czy nie przetrzymuje "przypadkiem" pieniędzy ludzi

    Testowałem. Likwidacja dziś rano o 7.00 - środki na kontach w mBanku
    oraz Eurobanku dziś po południu.
    (kiedyś zakładałem jako nieodnawialne i też wracały w dniu
    likwidacji).