  • 1. Data: 2009-04-01 08:41:57
    Temat: Polbank Era - czy to na pewno bezpieczna karta...
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Od ponad miesiąca korzystam z karty Polbank Era. Wszystko wydaje się ok, ale...
    moja karta od nowości była nie do końca sprawna (pewnie coś z paskiem
    magnetycznym) - tutaj nie mam pretensji do banku, bo to sie zawsze moze
    zdarzyc... Wymieniono mi karte na nowa (trwalo to troche ponad dwa tygodnie -
    dziwne, bo pierwsza karte wydrukowano mi od reki w oddziale).
    Ale do czego zmierzam:
    1) nowa karta przyszla do mnie poczta, aktywna, nie podpisana... troche to
    chyba niebezpieczne? lepiej sie czuje, gdy nowa karte musze aktywowac
    telefonicznie.
    2) wykonalem karta dwie duze transakcje pod rzad, takie 50-100 razy wieksze od
    typowych jakie wczesniej robilem. Wszystko ok, ale pamietam, ze jak robilem
    wieksze zakupy karta citi,bph, czy nawet mbanku, to dzwoniono do mnie z
    pytaniem czy wszystko jest ok i czy to ja dokonuje wlasnie transakcji. W
    Polbanku niczego takiego nie zauwazylem
    3) Serwis sms - sms'y przychodza przy platnosciach w pos, ale juz platnosci
    internetowe pozostaja bez echa... a to przeciez tu najlatwiej posluzyc sie
    skrzadzionymi numerami.

    Karte mam, w koncu dziala, ale pewnie sie z nia nie czuje...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-04-01 08:54:41
    Temat: Re: Polbank Era - czy to na pewno bezpieczna karta...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale do czego zmierzam:
    > 1) nowa karta przyszla do mnie poczta, aktywna, nie podpisana... troche to
    > chyba niebezpieczne? lepiej sie czuje, gdy nowa karte musze aktywowac
    > telefonicznie.
    to trochę niefajne, gdyby coś się z kartą stało to miałbyś problem

> [...]
    > wieksze zakupy karta citi,bph, czy nawet mbanku, to dzwoniono do mnie z
    > pytaniem czy wszystko jest ok i czy to ja dokonuje wlasnie transakcji. W
    widocznie Polbank nie stosuje tego rodzaju weryfikacji, nie jest to
    obowiązkowe

    > 3) Serwis sms - sms'y przychodza przy platnosciach w pos, ale juz platnosci
    > internetowe pozostaja bez echa... a to przeciez tu najlatwiej posluzyc sie
    > skrzadzionymi numerami.
    a ja nie dostaję żadnych smsów, nie chce mi się dzwonić (i czekać nastu
    minut), aby się dowiedzieć dlaczego...

    > Karte mam, w koncu dziala, ale pewnie sie z nia nie czuje...
    mam podobne odczucia i dlatego usilnie rozglądam się za inną z cashbackiem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-01 09:13:43
    Od: b...@g...com

    On 1 Kwi, 10:41, "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > 1) nowa karta przyszla do mnie poczta, aktywna, nie podpisana... troche to
    > chyba niebezpieczne? lepiej sie czuje, gdy nowa karte musze aktywowac
    Hehe. Tez mnie to zdziwilo. Lepiej chyba zamawiac i odbierac karte w
    oddziale albo bank powinien przeprowadzac weryfikacje karty, a nie
    wysylac poczta karty aktywnej.
> [...]
    > wieksze zakupy karta citi,bph, czy nawet mbanku, to dzwoniono do mnie z
    > pytaniem czy wszystko jest ok i czy to ja dokonuje wlasnie transakcji. W
    Niestety kolejna wada. Chociaz teoretycznie ubezpieczenie karty jest
    jedno z najlepszych(bank odpowiada za wszystkie transakcje a nie tylko
    od jakiejs kwoty)
    > 3) Serwis sms - sms'y przychodza przy platnosciach w pos, ale juz platnosci
    > internetowe pozostaja bez echa... a to przeciez tu najlatwiej posluzyc sie
    > skrzadzionymi numerami.
    Tez tak mialem. Wystarczy zlozyc reklamacje i wszystkie transakcje sa
    potwierdzane sms (choc roznie bywa z dodzwonieniem sie na bok).

  • 4. Data: 2009-04-01 09:26:36
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > a ja nie dostaję żadnych smsów, nie chce mi się dzwonić (i czekać nastu
    > minut), aby się dowiedzieć dlaczego...

    U mnie tez nie dzialaly sms'y. Zadzwonilem i uruchomili. Ale i tak nie dostaje
    sms'a z kwota i terminem splaty, oraz zadnych sms'ow w przypadku transakcji
    internetowych

    > mam podobne odczucia i dlatego usilnie rozglądam się za inną z cashbackiem

    Jest jeszcze Alior - tez sie zastanawialem nad nim, ale Polbank skusil mnie
    kursami walut - choc jeszcze nie sprawdzalem w praktyce czy sa tak dobre...

  • 5. Data: 2009-04-01 09:48:01
    Od: m...@i...pl

    On 1 Kwi, 11:26, "Marcin" <m...@g...pl> wrote:

    > U mnie tez nie dzialaly sms'y. Zadzwonilem i uruchomili. Ale i tak nie dostaje
    > sms'a z kwota i terminem splaty, oraz zadnych sms'ow w przypadku transakcji
    > internetowych

    SMSy po transakcjach internetowych chyba juz dzialaja. Tydzien temu
    dostalem smsa po zagranicznej transakcji IO, a w poniedzialek dostalem
    po transakcji IO autoryzowanej przez eCard. Dzis jeszcze bede mial
    okazje sprawdzic Polcard :).

    MK

  • 6. Data: 2009-04-01 13:27:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tez tak mialem. Wystarczy zlozyc reklamacje i wszystkie transakcje sa
    > potwierdzane sms (choc roznie bywa z dodzwonieniem sie na bok).

    skoro dzięki dodzwonieniu się można aktywować powiadomienia na sms to
    chyba spróbuję chociaż zaczyna mnie ta ich karta nudzić, limit wyrobiłem
    w 2 m-ce więc do końca drugiego roku mam kartę gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-04-01 16:45:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > skoro dzięki dodzwonieniu się można aktywować powiadomienia na sms to
    > chyba spróbuję chociaż zaczyna mnie ta ich karta nudzić, limit wyrobiłem w
    > 2 m-ce więc do końca drugiego roku mam kartę gratis ;-)

    Limit 750 PLN zwrotu? ;)

    MK

  • 8. Data: 2009-04-01 16:58:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > dostalem smsa po zagranicznej transakcji IO, a w poniedzialek dostalem
    > po transakcji IO autoryzowanej przez eCard. Dzis jeszcze bede mial

    Sprawdzilem powiadomienie po transakcji za posrednictwem Polcardu nie
    przyszlo...

    MK

  • 9. Data: 2009-04-01 17:19:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Limit 750 PLN zwrotu? ;)
    >
    > MK

    tyle możesz max dostać w cashbacku...

    a limit zwalniający z opłaty to 36 transakcji w roku!
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-04-01 19:10:38
    Od: k...@o...pl

    On 1 Kwi, 19:19, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > tyle możesz max dostać w cashbacku...
    >
    > a limit zwalniający z opłaty to 36 transakcji w roku!
    ale te 750zł cashback oznacza, ze nuda wystepuje dopiero po uzyskaniu
    tej kwoty;)