  • 1. Data: 2009-04-01 05:30:47
    Temat: ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie
    zwrócił?

  • 2. Data: 2009-04-01 06:11:49
    Od: "Kimba" <k...@g...com>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gquu61$lg2$1@news.task.gda.pl...
    > Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie
    > zwrócił?

    Też.
    I przez to zlecony przelew nie wyszedł :(

  • 3. Data: 2009-04-01 06:28:55
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie
    > zwrócił?

    Hehe, dokładnie, taka psota pewnie młodzieżowa ;) To jednak mało
    śmieszne jest, bo co z przelewami wychodzącymi na dzisiaj...

    Pozdr,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-04-01 07:11:28
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

> [...]
    wiadomości news:gquu61$lg2$1@news.task.gda.pl...
    > Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie

    nie zwrocil, a do tego jakies dziwne blokady na karcie debetowej.
    a teraz widze, ze system poszedl w off-line.
    Fajny prima-aprilis, ale cisnienie mi podskoczylo
    jak zobaczylem ze na koncie brakuje 4 tys.

    pzdr
    t.

  • 5. Data: 2009-04-01 07:18:46
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a teraz widze, ze system poszedl w off-line.
    > Fajny prima-aprilis, ale cisnienie mi podskoczylo
    > jak zobaczylem ze na koncie brakuje 4 tys.

    dobra, wrocilo do normy, no prawie
    bo w bolkadach wisi przelew, ktory chyba nie wyszedl,
    mimo ze wczoraj byl ustawiony

  • 6. Data: 2009-04-01 21:09:55
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie
    > zwrócił?

    Ktoś ci płaci za czarny pr?
    Dlaczego mnie nic wycięto?

    zyga

  • 7. Data: 2009-04-01 21:20:35
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:gr0kam$kuv$1@news.interia.pl...
    > Ktoś ci płaci za czarny pr?
    > Dlaczego mnie nic wycięto?

    Podsumuję to tak - jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Poczytaj sobie
    odpowiedzi - nie tylko mi się to stało. Pieniądze z lokaty ON pojawiły się
    dopiero około godziny 9-tej rano, co trudno nazwać nocą.
    Normalnie pieniądze wracają około 2-3 w nocy.

  • 8. Data: 2009-04-01 21:28:01
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > pojawiły się dopiero około godziny 9-tej rano, co trudno nazwać nocą.
    > Normalnie pieniądze wracają około 2-3 w nocy.

    Sam jesteś głupszy, idioto!
    I co mam uwierzyć w anonimów?!
    Buahahha!

    zyga

  • 9. Data: 2009-04-07 05:56:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 1 Apr 2009 08:11:49 +0200, "Kimba" <k...@g...com>
    wrote:

    >I przez to zlecony przelew nie wyszedł :(
    U mnie wyszedl mimo ze ON nie wrocilo kasy.
    Przez chwile bylem na minusie ;)

    WAM
    Szczecin upadły:
    Pleciuga: http://www.panoramio.com/user/1321618/tags/pleciuga