  • Data: 2017-09-10 12:28:17
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-10 o 11:27, Marek pisze:

    > Mamy 2017, teraz są leasingi operacyjne i finansowe. Nie spotkałem
    > się z jakimiś kaucjami.

    Hmmm, wprawdzie ostatni leasing skończyłem w 2002 roku,
    ale dlaczego niby miało by się coś zmienić?
    Wtedy też były takie własnie i operacyjny miał taki mechanizm.
    Tego nie ma w ofertowych papierach i symulacjach,
    ale oprócz normalnej raty leasingowej płaciłem w ratach też
    stopniowo wartość wykupu i w momencie zakończenia umowy
    dokonywałem wykupu niejako za te środki zgormadzone na
    koncie u leasingodawcy, więc leasingodawca nic nie ryzykuje,
    bo w momencie kiedy ja bym zrezygnował z wykupu, to oni mi zwrócą
    to co ja wpłaciłem dodatkowo, ale po ustaleniu faktycznej wartości auta
    czy ewentualnym pomniejszeniu o jakieś szkody, rysy, nadmierne zuzycie itp