  • Data: 2017-09-12 11:57:32
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    >Oraz ile by to trwało, kosztowało i wymagało zachodu.
    >Leasingodawca jest profesjonalistą i dla niego to znacznie mniejszy
    >problem.
    >Bez problemu może to być opłacalne dla obu stron, oczywiście przy

    Przy zalozeniu, ze leasingodawca go "bez problemu" sprzeda za 150 tys.
    A troche watpie, czy mu sie to uda.
    Dajcie znac za 3 lata - zobaczymy jaka bedzie cena wywowawcza i ile
    bedzie stal :-)

    Ewentualnie - ze go sprzeda za 140 tys, a byly dodatkowe prowizje,
    upust od sprzedawcy, albo naloza oplaty karne na klienta np za
    zniszczona tapicerke.

    >założeniu, że opłacalne jest kupowanie tego samochodu na 3 lata.
    >Poza tym, w ciągu tych 3 lat można przecież zmienić zdanie.

    Moze tez zlotowka spasc ... albo sie umocnic, moze $ czy euro miec
    duza inflacje i cena nowego moze sie zmienic, moze sie zrobic boom na
    elektryczne :-)

    Wydaje mi sie, ze tym razem biorca "oszukal system", i on na tym
    zarobi - zakladajac, ze godzi sie na to, ze 3-4 lata jazdy kosztuja
    150 tys ... i kto wie, czy nie odliczone od podatku :-)

    J.