  • Data: 2017-09-13 19:19:10
    Temat: Re: Leasing konsumencki a pozyczka bankowa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-12 o 11:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Halasa"  napisał w wiadomości grup

    > Przy zalozeniu, ze leasingodawca go "bez problemu" sprzeda za 150 tys.
    > A troche watpie, czy mu sie to uda.

    W sumie zaintrygowało mnie dlaczego niby leasingodawca
    miałby ryzykować cokolwiek i mieć jakiś cień szansy, że dopłaci?
    Sprawdziłem zatem i depozyt gwarancyjny ma się dobrze i jest stosowany nadal
    przy leasingu operacyjnym. Więc wywody o oddaniu auta w cenie
    trudnozbywalnej można włożyć między bajki. Leasingodawaca sobie to
    uwzględni w potrąceniu z depozytu i tyle bo w umowie jest zapis o stanie
    pojazdu, wartości itd itp. W najmie tego nie miałem, ale tam nie było
    opcji wykupu a i rata była kosmiczna.