  • 11. Data: 2007-09-19 08:03:58
    Temat: Re: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    MrMrooz pisze:

    > Coś nie do końca rozumiem. Zleciłeś przelew z datą zlecania (18-go na 18-go)?

    18 zleciłem wykonanie przelewu bez wskazania daty przelewu, i
    bez blokady środków na poczet tego przelewu. Po zatwierdzeniu o
    23 godzinie dostałem komunikat "przelew został wykonany".

    W historii od razu był widoczny jako *wykonany* a nie
    *oczekujący*. Z tego by wynikało, że przelew poszedł, mimo tego,
    że najbliższa sesja elixir dopiero za ca 10 godzin.

    > Czy 18-go zleciłeś przelew na 19-go? W pierwszym może mogłoby pomóc usunięcie
    > kasy z konta (np. blokując na inny przelew),

    P:o zatwierdzeniu przelewu kasa natychmiast "zeszła z salda" ...

    > dostępne środki są pomniejszone o kwotę przelewu. Na przyszłość - zlecając
    > przelew nawet o 11 wieczorem na dzień następny - ustawiaj datę przelewu na
    > dzień następny (zawsze jeden dzień dłużej masz środki na koncie).

    Trza będzie tak robić ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS

  • 12. Data: 2007-09-19 10:20:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Warto wiedziec. Sadzilem, ze jak wejdzie do kolejki to mogila - w tu
    > okazuje sie, ze sa jeszcze szanse zlapac za sluchawke.

    Iny przykład: Dziewcze wpłaca pieniądze na rachunek bankowy
    szkoły prywatnej, do której próbuje się dostać (wpłaca w kasie
    BZ, bo w BZ szkoła ma rachunek). Idzie do szkoły dokończyć
    formalności (a tam w szkole do podpisania dają różne papiery,
    których treść jest "rozszerzona" względem ulotek
    reklamowych,prospektów).

    Z tej treści rozszerzonej wynika, że pewnie się i tak nie
    dostanie ... W szkole na pytanie "to co ja mam zrobić, skoro
    wpłaciłam pieniądze" dostaje odpowiedź pełną uśmiechu i
    życzliwości: No sorka, straciłaś pieniądze

    Mija 6 godzin ... uderzamy do BZ do kasy gdzie dokonano wpłaty
    ... Mimo onlinowego zaksięgowania kasy na koncie szkoły można
    było ją wycofać ... kasę wycofano.

    P.S.
    Okazało się, że można, ale nie przez LUKAS Linię ;/ (Sprawa
    odkręcona).

  • 13. Data: 2007-09-19 11:46:21
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > P.S.
    > Okazało się, że można, ale nie przez LUKAS Linię ;/ (Sprawa
    > odkręcona).
    To pochwal się jak.

    Michał M

  • 14. Data: 2007-09-19 12:15:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    MrMrooz pisze:

    > To pochwal się jak.

    Trzeba się przebić do działu rozliczeń czy jakoś tak, do kogoś
    mądrego.

  • 15. Data: 2007-09-19 12:41:58
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Trzeba się przebić do działu rozliczeń czy jakoś tak, do kogoś
    > mądrego.

    Ale przez telefon czy w oddziale?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 16. Data: 2007-09-19 18:11:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 18 Sep 2007 23:07:54 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >No i szlag trafił kasę ... W sensie dosłownym ... bo jak znam
    >odbiorcę tego konta - kasy nie zwróci.

    szybko otwórz (jeśli jeszcze nie masz) konto oszczędnościowe i przelej
    tam tyle, żeby nie starczyło na ten "felerny" przelew.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2007-09-20 07:08:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 18 Sep 2007 23:50:38 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Kolejna rozmowa z innym czujnym z LUKAS LINII: Nie mamy
    >możliwości technicznej wycofania przelewu, na pewno w innych
    >bankach też tego nie robią.

    Cóż, ja bym poprosił to na piśmie ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 18. Data: 2007-09-21 19:33:17
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > szybko otwórz (jeśli jeszcze nie masz) konto oszczędnościowe i przelej
    > tam tyle, żeby nie starczyło na ten "felerny" przelew.

    Chyba te pieniądze są już zablokowane i nimi nie zadysponuje.

    Co do "ta osoba nie zwróci", to nic takiego nie istnieje. O ile nie ma
    wierzytelności wobec wysyłającego, to po powiadomieniu o pomyłce nie
    może dysponowac pieniędzmi. Wystarczy powiadomienie, potem ewentualnie
    wezwanie, potem pozew. Nie widze problemu. W zależności od sytuacji
    będzie różnie ale jak najbardziej da się odzyskać.
    L.