  • 1. Data: 2007-09-18 21:24:45
    Temat: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
    Od: "Robby" <r...@g...pl>

    Wczoraj na portalu Pracuj.pl znalazłem oferte pracy w MultiBanku.
    Wysłałem na wskazany adres mailowy swoje CV i list motywacyjny z żądaniem
    potwierdzenia przeczytania wiadomości.
    Dziś otrzymałem maila z potwierdzeniem, iz moja wiadomość została skasowana
    bez przeczytania (tu mam dokładny adres mailowy tej 'przemiłej' pracownicy z
    MultiBanku, która tak skutecznie kasuje maile bez czytania).

    I teraz się tak zastanawiam:

    1. Po co MultiBank ogłasza nabór pracowników skoro potencjalni kandydaci nie
    budzą ich zainteresowania?
    2. Nawet jeśli stanowisko mają już obsadzone to chyba warto by było trzymać
    CV osób zgłaszających oferty, by w przyszłości z nich skorzystać.
    3. No i chyba najważniejsze - GDZIE TU JEST PROFESJONALIZM? Olewanie
    potencjanych pracowników to chyba nie jest dobry pomysł, bo w ten sposób
    MultiBank wyrabia sobie opinię
    niekoniecznie najlepszego pracodawcy.

  • 2. Data: 2007-09-18 21:40:03
    Temat: Re: 'Profesjonalizm' HR-u w Multibanku
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Robby wrote:

> [...]
    > 3. No i chyba najważniejsze - GDZIE TU JEST PROFESJONALIZM? Olewanie
    > potencjanych pracowników to chyba nie jest dobry pomysł, bo w ten sposób

    4. Co za idiotycznie skonfigurowany klient poczty wysyła informacje o tym że
    wiadomość została skasowana?.

    p. m.

  • 3. Data: 2007-09-18 21:48:23
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > 4. Co za idiotycznie skonfigurowany klient poczty wysyła informacje o tym
    > że
    > wiadomość została skasowana?.

    to pewnie exch.. :)
    przesympatyczna pracownica M nawet jest nieswiadoma ze taka informacja
    wyplynela

  • 4. Data: 2007-09-18 22:11:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robby" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 2. Nawet jeśli stanowisko mają już obsadzone to chyba warto by było
    > trzymać CV osób zgłaszających oferty, by w przyszłości z nich skorzystać.

    Hm, a jak dlugo mieliby trzymac? Maja za rok zadzwonic i zapytac czy jestes
    zainteresowany? Jesli aplikujesz na konkretne stanowisko to przy tej ofercie
    jest ona rozpatrywana.

    > 3. No i chyba najważniejsze - GDZIE TU JEST PROFESJONALIZM? Olewanie
    > potencjanych pracowników to chyba nie jest dobry pomysł, bo w ten sposób
    > MultiBank wyrabia sobie opinię
    > niekoniecznie najlepszego pracodawcy.

    Zrob sobie taki test... wyslij do siebie taka sama wiadomosc z zalacznikiem,
    odbierze za pomoca MS Outlooka, przeczytaj w podgladzie i skopiuj zalacznik
    do katalogu na dysku, nastepnie usun wiadomosc. Zaloze sie, ze przyjdzie
    rowniez informacja, ze usunieto bez odczytania.

    MK

  • 5. Data: 2007-09-19 17:03:58
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 18 Sep 2007 23:24:45 +0200, name: Robby:

> [...]
    > bez przeczytania (tu mam dokładny adres mailowy tej 'przemiłej' pracownicy z
    > MultiBanku, która tak skutecznie kasuje maile bez czytania).

    Jest możliwość, że adres na który wysłałeś nie jest adresem
    docelowym, trafia na kilka skrzynek i właścicielka jednej
    z nich go skasowała.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2007-09-19 18:39:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 19 Sep 2007 00:11:32 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Hm, a jak dlugo mieliby trzymac? Maja za rok zadzwonic i zapytac czy jestes
    >zainteresowany? Jesli aplikujesz na konkretne stanowisko to przy tej ofercie
    >jest ona rozpatrywana.

    Dobry HR zatrzyma dane. Do mnie dzwonili nawet, jak nie aplikowałem.
    Pracodawcy też zależy na pracowniku i jeśli akurat szuka np.
    programisty, a aplikuje dobry tester, to za jakiś czas może się
    okazać, że teraz szukamy testera.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2007-09-20 10:41:33
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    mvoicem wrote:

    > 4. Co za idiotycznie skonfigurowany klient poczty wysyła informacje o tym że
    > wiadomość została skasowana?.

    Zgadnij, no jaki to moze byc... oczywiscie.. MS Outlook ;)

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "The significant problems we have cannot be solved at the same level of
    thinking with which we created them."
    Albert Einstein (1879-1955); physicist and mathematician.

  • 8. Data: 2007-09-20 11:50:36
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Krzysztof Szmergiel pisze:

    > Zgadnij, no jaki to moze byc... oczywiscie.. MS Outlook ;)

    Jak ktoś go tak skonfigurował to tak wysyła. To nie jest obowiązkowe.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****