  • 1. Data: 2007-09-18 20:05:16
    Temat: Millenium - milleSMSy...
    Od: "skorz" <brak>

    Hej...

    15 wrzesnia (sobota) zlecilem dwa przelewy na 17 wrzesnia (poniedzialek). 16
    wrzesnia (niedziela) przyszly smsy o realizacji przelewow, natomiast sa one
    zaksiegowane na koncie 17 wrzesnia (wlasciwie).
    Zapytalem sie pocztą wewnętrzną dlaczego tak się stalo (czytaj: czemu smsy z
    Banku obudzily mnie w niedzielę...)
    Nadeszla odpowiedź która przerosla moje oczekiwania...

    "Uprzejmie informujemy, że niedziela w systemie bankowym nie funkcjonuje. W
    związku z tym dyspozycje składane na dzień 17 września realizowane są w
    systemie wcześniej jednak z datą złożenia dyspozycji"

    Czyli w dniu ktory dla systemu bankowego nie istnieje jest realizowana
    dyspozycja, która jest księgowana jednak w najblizszym realnie istniejącym
    dniu?

    Czy ktoś może rozumie tą odpowiedź? Bo ja niechuchu...

    pzdrwm
    skorz

  • 2. Data: 2007-09-18 20:32:41
    Temat: Re: Millenium - milleSMSy...
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Otrzymałem identyczna odpowiedz w tej samej kwestii. Dodatkowo wg banku
    analogicznie wykorzystanie kwoty X w salda debetowego w niedziele skutkuje
    odsetkami liczonymi od poniedzialku, ponoc....

    darek