  • 1. Data: 2007-09-18 19:36:52
    Temat: [TROLLING] INTELIGO - cuś pinknygo ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    No i skusiłem się "opiniami" z p.b.b. ...

    Dostałem po długich perturbacjach "starter".
    Zupełnie nie kumam dlaczego INTELIGO oparło się o przesyłki via
    DPD, gdzie imho o ile ta firma działa perfect w innych miastach,
    tak we WRO daje du*y na całej linii ... Ale cóż ...

    Aktywujemy konto ... Na "broszurce" jest napisane *zadzwoń
    teraz*, ani słowem o jakichkolwiek przerwach konserwacyjnych ...

    Dzwonię z komórki:

    Wybrałem nr 0800 121 121, tel zajęty (??)
    Wybrałem 081 535 67 89, tel został odebrany, poczekałem 3 minuty
    i mnie rozłączyło ... ponowna próba i znów rozłączenie.

    Po 6 razie nie rozłączyło mnie ... poproszono mnie o podanie
    identyfikatora, potwierdzenie go krzyżykiem, wybranie hasła,
    potwierdzenie krzyżykiem.

    Wprowadziłem cyferki ... Przepraszamy,Proszę czekać ...

    No i 11,5 minuty słuchałem pięknej muzyczki. Zgłasza się
    jegomość i na wieść, że chcę aktywować konto tonem lekko
    zjebczym informuje mnie, że miałem po tym jak zostałem
    poproszony o numerki, je wprowadzić.

    Już mi lekko gul skoczył (jakoś nie daję wiary w przeciążenie
    callenter o tej porze), tonem podobnie zjebczym zapytałem
    dlaczego twierdzi, że nie zrobiłem tego ? Zrobiłem zgodnie z
    broszurką, z której co więcej wynikało, że konto zaktywuję w
    *kilka* minut a wiszę na połączeniu już ponad 12, i nic jeszcze
    się nie posunęło do przodu. Pan stwierdził, że sprawdzi to czy
    wpisałem cyferki ... znów czekanie 4 minuty ... no i wyjaśniona
    sprawa: Trwa aktualizacja jakiejś bazy i nie może mi zaktywować
    konta.

    Pytanie do grupy: Dużo weselsze przygody czekają mnie po
    zaktywowaniu tego konta ? :)
    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS

  • 2. Data: 2007-09-18 19:56:53
    Temat: Re: [TROLLING] INTELIGO - cuś pinknygo ...
    Od: "fatrix" <fatrix [ @ ] poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał

    > Dużo weselsze przygody czekają mnie po zaktywowaniu tego konta ? :)

    Niee, dziś chyba po raz pierwszy od x miesięcy zdarza się im taka
    niezapowiedziana przerwa - pewnie przez zmianę stóp procentowych.

    Po prostu trafiłeś nie w porę;P

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 3. Data: 2007-09-18 20:10:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    fatrix pisze:

    > Po prostu trafiłeś nie w porę;P

    Znaczy się znów miałem szczęście znaleźć się w niewłaściwym
    miejscu w niewłaściwej porze ? ;)

  • 4. Data: 2007-09-19 00:26:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Znaczy się znów miałem szczęście znaleźć się w niewłaściwym miejscu w
    > niewłaściwej porze ? ;)

    Mniej więcej.