  • 1. Data: 2007-09-18 21:07:54
    Temat: LUKASBANK - kolejne cudowne dziecko systemów informatycznych. Przelew nie wyszedł, ale nie można go anulować.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    No i mam ... zabrałem się za banki dziś, i same problemy.

    Zdefiniowałem chwilę temu przelew.
    Podałem dane odbiorcy etc ... Nr rachunku ... klepłem "wyślij"
    ... Wpisałem kod ...

    I wsio ... ale tknęło mnie, i sprawdziłem nr rachunku bankowego
    (po fakcie) na który wysłałem pieniądze - kurde, nie tam chciałem.

    Dzwonię na infolinię i proszę o anulowanie tego przelewu ...
    LB: Nie da się.
    Ja: Ale te pieniądze są jeszcze w banku, sesja elixiru leci
    dopiero jutro ...
    LB: Nie da się.

    No i szlag trafił kasę ... W sensie dosłownym ... bo jak znam
    odbiorcę tego konta - kasy nie zwróci.

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS

  • 2. Data: 2007-09-18 21:15:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 23:07, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > LB: Nie da się.
    > Ja: Ale te pieniądze są jeszcze w banku, sesja elixiru leci

    Nie wiem, czy w ktoryms banku by sie dalo anulowac zatwierdzona
    transakcje, czekajaca w kolejce.

  • 3. Data: 2007-09-18 21:19:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Nie wiem, czy w ktoryms banku by sie dalo anulowac zatwierdzona
    > transakcje, czekajaca w kolejce.

    A ja myslalem, ze w kazdym...

    MJ

  • 4. Data: 2007-09-18 21:26:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 18 Sep 2007 14:15:11 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Nie wiem, czy w ktoryms banku by sie dalo anulowac zatwierdzona
    >transakcje, czekajaca w kolejce.

    Znam kilkadziesiąt takowych.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-09-18 21:29:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 23:31, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > W BZ WBK - Bez problemu.

    Warto wiedziec. Sadzilem, ze jak wejdzie do kolejki to mogila - w tu
    okazuje sie, ze sa jeszcze szanse zlapac za sluchawke.

  • 6. Data: 2007-09-18 21:31:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

  • 7. Data: 2007-09-18 21:45:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 23:50, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > No i szlag trafił definitywnie pieniądze ;/

    Zglos do US, ze prosisz o sprawdzenie czy oplacil podatek od
    darowizny ;)

  • 8. Data: 2007-09-18 21:49:41
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > No i szlag trafił definitywnie pieniądze ;/
    > --
    moze jak bedziesz robil wkrotce przelewy to podam ci swoj numer :)

  • 9. Data: 2007-09-18 21:50:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Znam kilkadziesiąt takowych.

    Kolejna rozmowa z innym czujnym z LUKAS LINII: Nie mamy
    możliwości technicznej wycofania przelewu, na pewno w innych
    bankach też tego nie robią.

  • 10. Data: 2007-09-19 07:37:28
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > LB: Nie da się.
    > Ja: Ale te pieniądze są jeszcze w banku, sesja elixiru leci
    Coś nie do końca rozumiem. Zleciłeś przelew z datą zlecania (18-go na 18-go)?
    Czy 18-go zleciłeś przelew na 19-go? W pierwszym może mogłoby pomóc usunięcie
    kasy z konta (np. blokując na inny przelew), w drugim jak najbardziej
    powinieneś móc zmienić samodzielnie dane przelewu a nawet go usunąć.
    Co do pierwszej opcji, nie jestem na 100% pewien, może nie zadziałać, jeżeli
    dostępne środki są pomniejszone o kwotę przelewu. Na przyszłość - zlecając
    przelew nawet o 11 wieczorem na dzień następny - ustawiaj datę przelewu na
    dzień następny (zawsze jeden dzień dłużej masz środki na koncie).

    Pozdrawiam
    Michał M