  • 1. Data: 2007-09-18 13:14:59
    Temat: Emax Plus i Emax Lokata
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Mam rachunek w mbanku ekonto. Wlasnie sobie zalozylem dodatkowo rachunek
    oszczednosciowy eMAX plus, ktory jest oprocentowany 4,5%. Do tego mozna
    otworzyc lokate eMAX lokata, z oprocentowaniem od 3,70% do 4,45%.

    Pytanie jaki jest sens zakladania eMAX lokaty, ktora nie dosyc ze jest nizej
    oprocentowana od eMAX plusa, to jeszcze kapitalizacja odsetek jest co 3
    miesiace, a wyplacac pieniadze czesciowo mozna po uplywie dopiero 3
    miesiecy.

    Jaki jest sens tego produktu? Czy moze cos zle zrozumialem?

    pozdrawiam
    MarkX

  • 2. Data: 2007-09-18 13:18:57
    Temat: Re: Emax Plus i Emax Lokata
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    MarkX pisze:

    > Jaki jest sens tego produktu? Czy moze cos zle zrozumialem?

    Lokaty mają oprocentowanie stałe podczas swojego trwania, więc jeśli
    przypuszczasz, że w przyszłości oprocentowanie będzie na takim samym
    poziomie, lub będzie rosło, to możesz mieć emax-plus, a jeśli uważasz,
    że będzie spadać, to załóż lokatę.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-09-19 10:46:57
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypuszczasz, że w przyszłości oprocentowanie będzie na takim samym
    > poziomie, lub będzie rosło, to możesz mieć emax-plus, a jeśli uważasz, że

    Akurat eMax Lokata ma oprocentowanie zmienne.

    JS

  • 4. Data: 2007-09-19 10:51:36
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    ianus pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Akurat eMax Lokata ma oprocentowanie zmienne.

    Faktycznie. Ponadto najwyższe oprocentowanie emax lokaty to 4,45%,
    więc trochę gorzej niż na emax plusie avista.

  • 5. Data: 2007-09-19 10:58:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Sep 2007 15:14:59 +0200,
    osoba podpisana: MarkX <m...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Jaki jest sens tego produktu? Czy moze cos zle zrozumialem?

    A dlaczego sądzisz, że ma sens :) ?
    Myślisz, że w bankach nie popelniają błędów?
    IMO, jest to zaszłość. Ewentualnie marketingowa ściema dla tych co wolą
    trzymać pieniądze "na lokacie w banku" a nie na KO(panie, a co to jest,
    nie macie po prostu lokat ?)

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill