  • 1. Data: 2008-02-07 21:19:31
    Temat: Re: Który kredyt będzie tańszy??
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Która opcja będzie tańsza?

    Na żadną Cię nie stać!

    /*-+

  • 2. Data: 2008-02-07 21:44:27
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Na żadną Cię nie stać!

    a skad wiesz na co go stac?

    --
    Pozdr
    Scyzoryk
    Corolla e11
    GSX 550

  • 3. Data: 2008-02-08 09:21:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > a skad wiesz na co go stac?

    Bo nie zakłada, że do auta czasami trzeba kilka stówek na wejściu dołożyć, a
    i za miesiąc może tarfić się jakaś niespodzianka.

    --
    *piotr'ek*
    Jedyne niezależne Forum Renault Laguny

  • 4. Data: 2008-02-08 12:48:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Chyba jednak posłucham rad i kupie za gotówke, a na rachunku stworze limit
    > kredytowy, czy kredyt odnawialny, różnie go zwą. Alę będzie to dla mnie
    > najlepsze i najtańsze rozwiazanie, bo będe miał w razie potrzeby rezerwe
    > gotówkową, oprocentowaną tylko od kwoty wykorzystanej.

    Ale to rozwiązanie zwykle kończy się niespłaceniem debetu/limitu czy jak go
    tam zwał, a kredyt zawsze musisz spłacić - co więcej z ROR-a Ci będą
    potrącali.

    /*-+

  • 5. Data: 2008-02-08 14:02:50
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale to rozwiązanie zwykle kończy się niespłaceniem debetu/limitu [...]

    Ale na jakiej próbce statysztycznej robiłeś badania żeby stwierdzić, że
    *zwykle* tak właśnie się dzieje?

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 6. Data: 2008-02-08 14:39:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Ale na jakiej próbce statysztycznej robiłeś badania żeby stwierdzić, że
    > *zwykle* tak właśnie się dzieje?

    Statystyka to kłamstwo - życie - i bynajmniej nie moje, tego dowodzi.

  • 7. Data: 2008-02-08 15:20:51
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    > Statystyka to kłamstwo

    Ktoś Cię okrutnie okłamał.

    >- życie - i bynajmniej nie moje, tego dowodzi.

    Heh, "życie"... Wolę liczby - a nie "jedna pani drugiej pani...".
    Znaczy - wydaje Ci się.

    Ja mam inną wiedzę - dokładną, liczbową, z dwóch dużych pl-banków :
    diametralnie różni się od Twoich doświadczeń "z zycia".

    --
    | |

  • 8. Data: 2008-02-08 15:32:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    dl pisze:
> [...]
    >
    > Ja mam inną wiedzę - dokładną, liczbową, z dwóch dużych pl-banków :
    > diametralnie różni się od Twoich doświadczeń "z zycia".

    Może uściślijmy:
    mam wrażenie że Twojemu przedpiścy chodziło o to, że *zwykle* linie
    kredytowe są w większości wykorzystywane w sporej części. Czy Tobie
    chodziło o to samo, czy też o "doprowadzenie do windykacji".
    KJ

  • 9. Data: 2008-02-08 16:20:06
    Od: "dl" <q...@n...cy>

> [...]

    > kredytowe są w większości wykorzystywane w sporej części. Czy Tobie
    > chodziło o to samo, czy też o "doprowadzenie do windykacji".

    O to drugie - czyli to, co zrozumiałem jako "zwykle kończy się niespłaceniem
    debetu/limitu" - to prowadzi właśnie do windykacji.

    --
    | |

  • 10. Data: 2008-02-08 17:30:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > O to drugie - czyli to, co zrozumiałem jako "zwykle kończy się
    > niespłaceniem debetu/limitu" - to prowadzi właśnie do windykacji.

    Nie... Ja miałem takie debety czy jak to zwią teraz na myśli. Masz debet 2
    tys. zł. kupujesz auto to podnosisz sobie do 6 tys zł i nie masz praktycznie
    żadnego bicza nad sobą, aby go spłacić, a i bank się tego nie domaga. I tak
    do śmierci ;-) Z kredytem to co innego, bo biorąc go podajesz nr ror-a skąd
    co miesiąc bank pobiera sobie automatycznie stówkę czy dwie.