  • 41. Data: 2005-06-29 18:53:34
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 29 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to rezist.com posłał(a) w świat wiadomość

    > Dlatego ze prestiz zlotej karty sie zdewaluowal. Nie wiem,
    > mi nie imponuja ani zlote, ani platynowe, diamentowe czy
    > imperial. W sumie nie wiem komu bys chcial zaimponowac kawalkiem
    > plastiku.

    Pokazać się w dobrej knajpie z ładną i zgrabną osiemnastoletnią kochanką,
    to jest prestiż, to odpowiednio świadczy o mężczyźnie, a nie jakiś mały
    kawałek plastiku. :-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 42. Data: 2005-06-29 18:54:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No dobra. Ale o prestiżu mówiliśmy. Trudno mówić o takowym w przypadku
    > w/w instytucji bankowych.

    Chciał złotą bez kredytu - to ma. Po co mu to, to już insza inszość ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 43. Data: 2005-06-29 18:55:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Photographer napisał:
    > Witam Bankowców!

    Nie wszyscy tu bankowcy, większość to rozeznani w ofertach banków
    klienci :-)

    > Mam taki problem

    Ech, chiałbym mieć taki problem ;-)

    > Dobrze zarabiam (jakies 10.000 miesiecznie) i mam juz konto w banku w
    > ktorym zaproponowano mi Złotą Kartę. Ucieszyłem się ale tez i zmartwiłem
    > ponieważ limit kredytowy na ktorym mi zupelnie nie zalezy wynosi min.
    > 20.000 co stanowi bardzo dużą pokusę oraz moze zwiastowac pozniejsze
    > klopoty. Chcialbym miec taka karte ale tylko ze wzgledu na prestiz
    > (taka mam pracę :( ) a nie na limit. Tu jednak pani w banku powiedziała
    > mi że nie ma takiej mozliwosci abym mial Zlota Kartę i nie miał limitu.

    A patrzyłeś w Citibanku? Z tego co tam piszą na swoich stronach
    internetowych na www.citibank.pl (zkładka karty) to limit kredytu na
    karcie jest ustalany indywidualnie. Poczytaj i porównaj, a w razie
    wątpliwości pytaj. Może ich oferta będzie Ci odpowiadała. No i plusem
    Citi jest, że ich karty są rozpoznawalną marką na świecie.

    K.

  • 44. Data: 2005-06-29 18:55:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pokazać się w dobrej knajpie z ładną i zgrabną osiemnastoletnią
    > kochanką, to jest prestiż, to odpowiednio świadczy o mężczyźnie,

    Owszem - to świadczy o takim "odpowiednio" :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 45. Data: 2005-06-29 18:58:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Maciej Loret napisał(a):

    > A gdyby ją przedziurawić i powiesić na brzuchu na smyczy z logo Jaguara? ;))

    A ta Porshe VISA z BZWBK fajna jest :) Tyle, ze wymagan dochod to min
    20k + autko Porshe.

    http://pieniadze.korba.pl/karty/1,18307,354,art.html

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 46. Data: 2005-06-29 19:03:04
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 29 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Owszem - to świadczy o takim "odpowiednio" :-)

    W drugą stronę to też działa.
    Przystojny polski hydraulik do towarzystwa to w Paryżu większy szpan od
    diamentowej Visy w torebce. :-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 47. Data: 2005-06-29 21:54:07
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Photographer napisał(a):
    > Wiesz co ja nie rozrozniam kart i nie widze roznicy miedzy debetem a
    > kredytem a kiedys nawet pracowalem w banku:)
    > Chce miec zlota karte ale bez limitu i bez koniecznosci zanoszenia
    > wszystkich papierow potwierdzajacych ze jestem "Swiety". Mam taka prace ze
    > wymaga ona prestizu stad potrzeba takiej posiadania karty.
    > Linii kredytowej nie chce bo unikam jaskini lwa jak ognia.
    > Mozesz cos zaproponowac?

    Sory za szczerość, ale to co napisałeś przywodzi mi na myśl jedynie
    forum onetu :)
    Czy możesz napisać, jakaż to praca wymaga od Ciebie prestiżu w postaci
    złotej karty?

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 48. Data: 2005-06-29 21:57:41
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Photographer napisał(a):
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > : A poważniej to musisz znaleźć bank w którym można swobodnie
    >

    > No wlasnie takiego banku szukam :) ale przeeciez nie bede biegal od banku do
    > banku. Moze ktos tutaj bedzie w stanie mi cos zaproponowac w koncu tu sami
    > bankowcy :D

    Nie musisz biegać. Istnieją infolinie telefoniczne. Albo formularze
    kontaktu z bankiem.
    Tyle, że jeśli będziesz chciał, żeby ktoś do Ciebie zadzwonił, to musisz
    odbierać zastrzeżone :) Sory, że to piszę, ale są ludzie, którzy "z
    założenia nie odbierają zastrzeżonych" :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 49. Data: 2005-06-30 11:00:21
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > takiej
    > mozliwosci abym mial Zlota Kartę i nie miał limitu.

    Myślę, że po przyznaniu limitu możesz go zmniejszyć.

  • 50. Data: 2005-06-30 11:02:48
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > W zasadzie piszesz głupoty ;-))) Złote debetówki jak najbardziej istnieją.

    Np w mBanku debetowa Visa Gold do ekonta i emaxa. Ale absolutnie się nie
    opłacają, bo kosztują aż 250 zł/rok.