  • 1. Data: 2005-06-29 09:04:42
    Temat: Mastercard przedpłacona?
    Od: "Chris Es" <r...@w...pl>

    Cze, potrzebuje koniecznie karty ze znakiem Mastercard, ale przepłaconej.
    Na stronie mastercard.pl piszą o takiej karcie, ale nic o tym, w ktorym
    banku mozna ja kupic.

    Moze cos wiecie na ten temat?
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-06-29 09:07:29
    Temat: Re: Mastercard przedpłacona?
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d9toar$bpf$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Chris Es napisał:

    > Cze, potrzebuje koniecznie karty ze znakiem Mastercard, ale przepłaconej.

    > Moze cos wiecie na ten temat?

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=7925091

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-06-29 09:44:23
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Cze, potrzebuje koniecznie karty ze znakiem Mastercard, ale przepłaconej.
    > Na stronie mastercard.pl piszą o takiej karcie, ale nic o tym, w ktorym
> [...]

    Na dzień dzisiejszy żaden bank takiej nie wydaje.

    Jeśli (jak sądzę) chcesz kartę, by płacić nią w necie (np. za bilety na
    futbolowe MŚ), to nic Ci tu nie poradzę. Przeczytaj wątek, do którego link
    podaje Ci August (post nad moim).

    Jeśli chcesz nią płacić tylko w POS-ach (cóż, ludzie miewają różne pomysły ;-)
    to istnieje na polskim rynku karta przedpłacona MasterCard Electronic. Wydaje ją
    Bonus Systems (www.bonussystems.pl) we wspoółpracy z Kredyt Bankiem.

    Miałem kiedyś taką, działała w zasadzie normalnie. Ba! Był do niej nawet dostęp
    przez net. :-)
    Ale osobiście nie polecam, bo:
    * brak PIN-u (nie pobierzesz pieniędzy z bankomatu)
    * prowizja za transakcje bezgotówkowe (50 groszy za sztukę)
    * zamówienie kart w zasadzie tylko na firmę
    * mało kumate panienki w obsłudze.

    To już lepsze któreś przedpłacone Maestro z oferty ING...

    m23m

  • 4. Data: 2005-06-29 11:41:19
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Taką kartą użytkowo jest karta Master podpięta pod rachunek euro w BZ-WBK.
    JaC

  • 5. Data: 2005-06-29 12:23:15
    Od: "August" <n...@p...pl>

    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=7925091

    jest jeszcze to:
    http://investbank.pl/investkonto/oplaty.html
    KARTA WIRTUALNA MASTERCARD
    wydawana do rachunków Invest-Konto START, MM, KOMFORT oraz EFEKT
    koszt:
    Przygotowanie karty dla Posiadacza/Współposiadacza rachunku 25zł
    +
    Używanie karty 25 zł

    --
    S pozdravem,
    August

  • 6. Data: 2005-06-29 13:44:58
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Taką kartą użytkowo jest karta Master podpięta pod rachunek euro w BZ-WBK.
    > JaC

    Przyjęcie takiej interpretacji prowadziłoby do wniosku, że każda karta debetowa
    jest kartą przedpłąconą.
    W sumie - może coś by w tym było... ;-)

    m23m

  • 7. Data: 2005-06-30 10:49:51
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Chris Es" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cze, potrzebuje koniecznie karty ze znakiem Mastercard, ale przepłaconej.
    > Na stronie mastercard.pl piszą o takiej karcie, ale nic o tym, w ktorym
> [...]
    O ile wiem w PL oferowane są tylko płaskie elektroniczne Maestra ING Banku.
    Niby BZ WBK oferujący karty prepaid z chipem też ma certyfikacje
    MasterCardu, ale na razie nie widziałem MasterCardu (a raczej Maestra)
    prepaid wydanego przez BZ WBK.

  • 8. Data: 2005-06-30 10:51:00
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > koszt:
    > Przygotowanie karty dla Posiadacza/Współposiadacza rachunku 25zł

    Z tym, że wirtualna jest tylko do płacenia w kanałach zdalnych (net,
    telefon).

  • 9. Data: 2005-06-30 10:55:39
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

> [...]
    > * prowizja za transakcje bezgotówkowe (50 groszy za sztukę)
    > * zamówienie kart w zasadzie tylko na firmę

    Ale i ile wiem MasterCard Electronic Bonus System jest bonem wydawanym
    pracownikom firm. Nie słyszałem o tym aby owe bony mogły kupić osoby
    prywatne (chociaż być może mogą). No i karty Bonus System działają tylko w
    Polsce i tylko w POSach.

  • 10. Data: 2005-06-30 10:58:53
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Przyjęcie takiej interpretacji prowadziłoby do wniosku, że każda karta
    > debetowa
    > jest kartą przedpłąconą.
    > W sumie - może coś by w tym było... ;-)

    No nie, karta prepaid to kaka, na którą wpłacasz określoną sumę i tym różni
    się od debetówki związanej z rachunkiem, że do karty przedpłaconej nie
    musisz mieć konta w wydającym ją banku (chociaż oczywiście dostajesz nr
    rachunku związanego z kartą, żebyś mógł ją ładować).