  • 1. Data: 2005-06-29 08:33:33
    Temat: Który bank chce moje pieniadze
    Od: "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl>

    Witam Bankowców!

    Mam taki problem

    Dobrze zarabiam (jakies 10.000 miesiecznie) i mam juz konto w banku w ktorym
    zaproponowano mi Złotą Kartę. Ucieszyłem się ale tez i zmartwiłem ponieważ
    limit kredytowy na ktorym mi zupelnie nie zalezy wynosi min. 20.000 co
    stanowi bardzo dużą pokusę oraz moze zwiastowac pozniejsze klopoty.
    Chcialbym miec taka karte ale tylko ze wzgledu na prestiz (taka mam pracę
    :( ) a nie na limit. Tu jednak pani w banku powiedziała mi że nie ma takiej
    mozliwosci abym mial Zlota Kartę i nie miał limitu.

    Szukam zatem takiego Banku, ktory w zamian za obrot pieniedzmi na koncie
    prywatnym zrewanzuje sie Złota karta ale bez limitu kredytowego.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2005-06-29 08:47:25
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Photographer wrote:
    > Szukam zatem takiego Banku, ktory w zamian za obrot pieniedzmi na
    > koncie prywatnym zrewanzuje sie Złota karta ale bez limitu
    > kredytowego.

    Znaczy chcesz zlota debetowke?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-29 08:50:49
    Od: "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl>

    Wiesz co ja nie rozrozniam kart i nie widze roznicy miedzy debetem a
    kredytem a kiedys nawet pracowalem w banku:)
    Chce miec zlota karte ale bez limitu i bez koniecznosci zanoszenia
    wszystkich papierow potwierdzajacych ze jestem "Swiety". Mam taka prace ze
    wymaga ona prestizu stad potrzeba takiej posiadania karty.
    Linii kredytowej nie chce bo unikam jaskini lwa jak ognia.
    Mozesz cos zaproponowac?

    Pzdr

    Piotr

  • 4. Data: 2005-06-29 08:57:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mozesz cos zaproponowac?

    Jak karta ma być tylko 'do pokazywania'
    to moze najlepszy będzie złoty spray?;-)))
    A poważniej to musisz znaleźć bank w którym można swobodnie
    zmieniać limity transakcyjne (w granicach przyznanego limitu kredytowego),
    wtedy sobie ustawisz własne górne limity do poszczególnych rodzajów transakcji,
    albo wręcz je wyzerujesz.

  • 5. Data: 2005-06-29 09:08:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Photographer wrote:
> [...]
    >
    > Szukam zatem takiego Banku, ktory w zamian za obrot pieniedzmi na koncie
    > prywatnym zrewanzuje sie Złota karta ale bez limitu kredytowego.

    poczekaj nie rozumiem co chcesz.
    chcesz kartę bez limitu, to znaczy, żeby miała nieskończony limit?

    zacznijmy od początku.
    możesz dostać kartę debetową, czyli taką, która pozwala na transakcje
    do wyskości tego co masz na koncie.
    Jak na koncie masz 100 zł, to przejdzie transakcja na 100 zł (teoretycznie),
    jak na koncie masz milion to można cię skubnąć na milion.

    możesz dostać kartę kredytową, teoretycznie nie związaną z twoim kontem
    bankowym, a która pozwala wykonać ci transakcje do sumy 20 tyś miesięcznie.
    I raz w miesiącu dostaniesz zbiorcze zestawienie i wypadałoby zapłacić
    ten pieniądze bankowi.

    No to teraz wytłumacz mi co ci nie pasuje w tej karcie, którą ci oferują.
    Za mały, czy za duży limit, bo nie rozumiem tej pokusy?

  • 6. Data: 2005-06-29 09:12:38
    Od: "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : A poważniej to musisz znaleźć bank w którym można swobodnie

    No wlasnie takiego banku szukam :) ale przeeciez nie bede biegal od banku do
    banku. Moze ktos tutaj bedzie w stanie mi cos zaproponowac w koncu tu sami
    bankowcy :D

    Piotr

  • 7. Data: 2005-06-29 09:49:56
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Złote karty są w zasadzie tylko jako kredytowe lub typu charge (płacisz cały
    miesiąc w ramach przyznanego limitu i na koniec miesiąca całość kwoty
    ściągają ci z konta). Złote karty typu charge wydaje pekao, kredyt bank,
    citibank ale tam min. limit wynosi ok. 15-20 tys.
    Jak chcesz coś więcej wiedziec to sie odezwij lu poczytaj na stronach www

    Grześ
    gg:5663072

    Użytkownik "Photographer" <p...@p...spamszkodzi.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:d9topo$r8q$1@news.onet.pl...

  • 8. Data: 2005-06-29 10:04:31
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    vwbank direct oferuje konto e-direct w pakiecie złotym, ze złotą Visa. jeśli
    nie uruchomisz kredytu w koncie, karta działa do wysokości salda. zapewne o
    to chodzi.

    Pozdrawiam,
    Fantomas

  • 9. Data: 2005-06-29 10:04:39
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Visa Gold debetowa jest w mBanku, minimalne miesięczne saldo/wpływy to 5000
    zł więc chyba się kwalifikujesz.

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 10. Data: 2005-06-29 10:14:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    fantomas napisał(a):
    > vwbank direct oferuje konto e-direct w pakiecie złotym, ze złotą Visa. jeśli
    > nie uruchomisz kredytu w koncie, karta działa do wysokości salda. zapewne o
    > to chodzi.

    Prestiż jak w pysk strzelił. :D