  • 1. Data: 2005-06-29 06:36:44
    Temat: Visa Electron za granicą
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Czy Visą Electron mBanku można płacić za granicą? Dotąd tylko wyciągałem
    gotówkę z bankomatu - nigdy nie było z tym problemów. Pamiętam, że tylko
    raz próbowałem płacić - za bilet na Cebit w Hanowerze - i pomimo kilku
    prób się nie udało (kasjerka powiedziała, że 'bank nie jest obsługiwany'
    czy coś takiego). Od tego czasu przestałem próbować :)

    P.

  • 2. Data: 2005-06-29 07:27:41
    Temat: Re: Visa Electron za granicą
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Paszczak wrote:
> [...]
    > Hanowerze - i pomimo kilku prób się nie udało (kasjerka powiedziała,
    > że 'bank nie jest obsługiwany' czy coś takiego). Od tego czasu

    W Niemczech moga byc czasami problemu czy w Austrii - ale generalnie dziala
    spoko. (chociaz i tak zawsze biore wszystko co mam embosowane ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-29 07:39:36
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    > Czy Visą Electron mBanku można płacić za granicą? Dotąd tylko wyciągałem

    Bez problemu placilem w czasie zeszlych wakacji w Czechach, Niemczech,
    Austrii, Słowenii, Chorwacji, Bośni. Zarówno Visa Electron z mBanku jak i
    zwykła Visa (kredytowa z mBanku) i ani razu nie mialem problemu. Trzeba
    tylko zwracac uwage by byl naklejony znaczek Visy Electron - w punktach
    gdzie naklejony jest jedynie znaczek Visa - z Visa Electron moze byc problem
    (np. w sieci sklepow Getro w Chorwacji)

    pozdro
    tomek.

  • 4. Data: 2005-06-30 10:42:40
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > raz próbowałem płacić - za bilet na Cebit w Hanowerze - i pomimo kilku

    Bo w Niemczech mają swoje karty i cudze mało gdzie obsługują. Bankomat i
    ogromny hipermarket najpewniejszy. Sklepik - tylko lokalne banki.
    W innych krajach są mniejsze problemy. Mbank działa jak każda inna VE.

  • 5. Data: 2005-06-30 11:10:38
    Temat: Re: Re: Visa Electron za granicą
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 12:42:40 +0200, :-(... napisal/a:

    > Bo w Niemczech mają swoje karty i cudze mało gdzie obsługują. Bankomat
    > i ogromny hipermarket najpewniejszy. Sklepik - tylko lokalne banki.
    aż tak źle nie jest w okolicach turystycznych da się płacić
    "zwykłymi" kartami i w wielu małych sklepikach.

    --
    Krzysztof Lerski