  • 1. Data: 2005-06-29 07:50:16
    Temat: PILNE - przelew z mBanku - o której godzinie?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Witam

    zrobiłem ok. 9:30 przelew z mBanku. W tej chwili przelew ten jest jako
    oczekujący i nie mogę jeszcze wydrukować potwierdzenia że przelew poszedł.
    Potrzebuję potwierdzenie aby je przefaksować do odbiorcy. O której godzinie
    przelew taki będzie wysyłany i zmieni on swój status na wykonany. Czy nie
    można tego w żaden sposób przyśpieszyć?

    Grześ

  • 2. Data: 2005-06-29 08:23:24
    Temat: Re: PILNE - przelew z mBanku - o której godzinie?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    już poszedł

  • 3. Data: 2005-06-29 08:31:19
    Od: Robert Gral <s...@p...onet.pl>

    "Grzes" <p...@S...o2.pl> wrote in

    > zrobilem ok. 9:30 przelew z mBanku. W tej chwili przelew ten jest jako
    > oczekujący

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    o 9:55 - powiniem "puj??"

  • 4. Data: 2005-06-29 17:21:48
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Gral" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174

    > W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg systemu Elixir w
    następujących godzinach:

    > Godziny wysyłki:

    > 05:55 - I sesja KIR
    > 09:55 - II sesja KIR
    > 13:25 - III sesja KIR
    > 16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    cfaniaki zarabiaja na overnightach z tych przelewow ktore zostaly wykonane
    po 16:55... bo ida dopiero rano... a po 16:55 wykonuje sie najwiecej
    przelewow (ludzie wracaja z pracy i robia przelewy)

    > Godziny otrzymania:

    > 12:00 - sesja KIR
    > 15:00 - sesja KIR
    > 18:15 - sesja KIR

    no tu moze byc :) ale tez pozno kasa dociera w ostatniej sesji... zwazywszy
    ze w innych bankach sesje wyjsciowe sa w godzinach pomiedzy 9-10, 12-13 i
    15-16.