    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Date: Wed, 29 Jun 2005 20:55:15 +0200

    Photographer napisał:
    > Witam Bankowców!

    Nie wszyscy tu bankowcy, większość to rozeznani w ofertach banków
    klienci :-)

    > Mam taki problem

    Ech, chiałbym mieć taki problem ;-)

    > Dobrze zarabiam (jakies 10.000 miesiecznie) i mam juz konto w banku w
    > ktorym zaproponowano mi Złotą Kartę. Ucieszyłem się ale tez i zmartwiłem
    > ponieważ limit kredytowy na ktorym mi zupelnie nie zalezy wynosi min.
    > 20.000 co stanowi bardzo dużą pokusę oraz moze zwiastowac pozniejsze
    > klopoty. Chcialbym miec taka karte ale tylko ze wzgledu na prestiz
    > (taka mam pracę :( ) a nie na limit. Tu jednak pani w banku powiedziała
    > mi że nie ma takiej mozliwosci abym mial Zlota Kartę i nie miał limitu.

    A patrzyłeś w Citibanku? Z tego co tam piszą na swoich stronach
    internetowych na www.citibank.pl (zkładka karty) to limit kredytu na
    karcie jest ustalany indywidualnie. Poczytaj i porównaj, a w razie
    wątpliwości pytaj. Może ich oferta będzie Ci odpowiadała. No i plusem
    Citi jest, że ich karty są rozpoznawalną marką na świecie.

    K.