  • 11. Data: 2004-04-28 12:37:22
    Temat: Re: Która przegladarka....
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 28 Apr 2004 12:22:21 +0000 (UTC), w <c6o7lt$lnn$1@inews.gazeta.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > To faktycznie bardzo _bezpieczna_ funkcja...

    A w czym problem? Biciem do tego nie zmuszają, a jak ktoś potrafi korzystać z
    komputera, to nie widzę przeszkód. A jakie Ty widzisz?

  • 12. Data: 2004-04-28 12:51:56
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > A w czym problem? Biciem do tego nie zmuszają,
    > a jak ktoś potrafi korzystać z komputera,
    > to nie widzę przeszkód. A jakie Ty widzisz?

    Oczywiscie, ze nikt nikogo biciem do tego nie zmusza.
    Uwazam jednak, ze funkcja zapamietywania hasel gdy w gre
    wchodza pieniadze w zadnym wypadku bezpieczna byc nie moze...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 13. Data: 2004-04-28 13:12:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    28 Apr 2004 14:51:56 +0200, w <5...@n...onet.pl>,
    "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > Oczywiscie, ze nikt nikogo biciem do tego nie zmusza.
    > Uwazam jednak, ze funkcja zapamietywania hasel gdy w gre
    > wchodza pieniadze w zadnym wypadku bezpieczna byc nie moze...

    Od faszyzmu jest gorsza tylko nadgorliwość.

  • 14. Data: 2004-04-28 13:35:05
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Od faszyzmu jest gorsza tylko nadgorliwość.

    Zabraklo Tobie argumentow?
    Czy 'dla zasady' nie chcesz sie ze mna zgodzic?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 15. Data: 2004-04-28 13:40:46
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Firefox 0.8 PL - www.firefox.pl - do obsługi konta w mBanku (i myślę, że
    także w BZWBK) jak znalazł.

    K.

  • 16. Data: 2004-04-28 13:47:49
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Prof_Ex wrote:
    > [...]
    >

    > Zabraklo Tobie argumentow?
    > Czy 'dla zasady' nie chcesz sie ze mna zgodzic?

    Ale o co Ci chodzi ?
    Opcja zapamiętania hasel jest bardzo dobra. To że jeden ją wykorzysta
    do zapamiętania hasłeł do banku, a drugi do, za przeproszeniem, strron z
    gołymi dupami, to jest _ich_ sprawa.
    KJ

  • 17. Data: 2004-04-28 13:59:18
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Ale  o co Ci chodzi ?
    >  Opcja zapamiętania hasel jest bardzo dobra. To że  jeden ją wykorzysta
    > do zapamiętania hasłeł do banku, a drugi do, za przeproszeniem, strron z
    > gołymi dupami, to jest _ich_ sprawa.

    Jasne.
    Idac dalej tym tokiem myslenia to IE jest bardzo dobry.
    A to, ze ktos straci pieniadze z powodu iz wybral ta przegladarke
    a nie np. Opere to juz _jego_ sprawa.
    Proste, nieprawdaz?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 18. Data: 2004-04-28 14:06:18
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Prof_Ex wrote:

> [...]
    > Idac dalej tym tokiem myslenia to IE jest bardzo dobry.
    > A to, ze ktos straci pieniadze z powodu iz wybral ta przegladarke

    Czekaj, bo nie nadążam.
    Wydawało mi się, ze IE jest odradzany z _innych_ powodów niż tylko
    zapamietywanie (lub nie) haseł. (Którą NB w IE mozna wyłaczyć).

    Coś sie tak na tą funkcjonalnośc uparł?

    KJ

  • 19. Data: 2004-04-28 14:18:30
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Czekaj, bo nie nadążam.
    > Wydawało mi się, ze IE jest odradzany z _innych_ powodów niż tylko
    > zapamietywanie (lub nie) haseł. (Którą NB w IE mozna wyłaczyć).

    Zgadza sie. Bezpieczenstwo IE jest wiadomo jakie...
    De facto akurat zapamietywanie hasel dotyczylo Opery a nie IE.
    Ja nie mowie, ze Opera jest niebezpieczna. Jest o wiele bardziej
    bezpieczna niz IE. Chodzi mi tylko o to, ze gdy w gre wchodza pieniadze,
    to funkcja zapamietywania hasel i loginow (wlaczona oczywiscie) do
    bezpiecznych rozwiazan nie nalezy. Niezaleznie od przegladarki.

    [...]
    > Coś sie tak na tą funkcjonalnośc uparł?

    Na funkcjonalnosc? Chyba wrecz przeciwnie...
    W tym wypadku funkcjonalnosc zdecydowanie nie idzie w parze
    z bezpieczenstwem.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 20. Data: 2004-04-28 14:23:00
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    Prof_Ex wrote:
> [...]
    > to funkcja zapamietywania hasel i loginow (wlaczona oczywiscie) do
    > bezpiecznych rozwiazan nie nalezy. Niezaleznie od przegladarki.
    Dlaczego *funkcja* nie należy do bezpiecznych rozwiązań, a nie to *jak
    jest użyta* ?

    Np. Ja do swojego konta w lukasie mam zapamiętane hasło w przegladarce.
    Oczywiście do Multi i mBanku nie. I co używam niebezpiecznej
    przeglądarki która to umożliwia?

    KJ