  • 31. Data: 2004-04-28 17:56:17
    Temat: Re: Która przegladarka....
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kilgur napisał(a):

    > To prawda. Zdecydowana wiekszosc userow uzywa IE wiec najwiecej wirkow i
    > innych smieci powstaje wlasnie pod IE. Ja nawet z OE juz nie korzystam ...

    To wierutna bzdura. *świadomy* użytkownik może pracować nawet z parapetem i
    nic mu nie grozi. To, że większość tzw. użytkowników nadal pomimo ostrzeżeń
    otwiera bez namysłu każdy otrzymany załącznik do poczty elektronicznej, nie
    instaluje na bieżąco wszelkich uaktualnień oraz nie prowadzi szeroko
    zakrojonej polityki zapewnienia bezpieczeństwa we własnym systemie
    operacyjnym to nie ma się co dziwić, że jest tak jak jest. Poczytaj sobie
    ostatnie badania prowadzone m.in. przez firmę Webroot
    http://www.webroot.com. Przeskanowali ponad milion terminali pod kątem
    obecności spyware, hijack's itp. Ponad 2/3 userów miała gości na dysku a
    większość nigdy nie spotkała się z określeniem "spyware". Jeśli *takich*
    użytkowników masz na myśli to zgadzam się w 100% :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 32. Data: 2004-04-28 19:02:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-28 19:33, Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > A do Linuksa po 45 dniach cirka ;)

    Linuks to dość szerokie pojęcie...

    > I czego to dowodzi? windows jest popularnym systemem, więc nic dziwnego, że
    > jest głównym celem. Podstaw pod Windows-a Linuksa i masz dokładnie to samo
    > :>

    Ale dlaczego włamywacze korzystali z dziur IE, a nie Opery czy
    Netscape/Mozilla?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 33. Data: 2004-04-28 19:41:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Linuks to dość szerokie pojęcie...

    Tak samo jako windows ;)

    > Ale dlaczego włamywacze korzystali z dziur IE, a nie Opery czy
    > Netscape/Mozilla?

    No właśnie. Cos mało wiesz na ten temat. Ostatnio trochę się mówiło zarówno
    o bugach w Mozilli jak i w Operze :))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 34. Data: 2004-04-28 21:57:29
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-28 21:41, Użytkownik Markus Sprungk napisał:
    > Tak samo jako windows ;)

    Mylisz się, to zdecydowanie złe porównanie.

    > No właśnie. Cos mało wiesz na ten temat. Ostatnio trochę się mówiło zarówno
    > o bugach w Mozilli jak i w Operze :))

    No właśnie, trochę, o bugach w IE mówi się nie ostatnio, tylko zawsze
    i nie trochę, tylko dużo ;)

  • 35. Data: 2004-04-30 09:57:04
    Od: "Jaca" <j...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:c6mia4$nen$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Mam

    > Każda poza IE. Opera, Mozilla...

    Zakorcilo mnie troszkę :)
    Używam IE - ktoś się może włamać ?
    Odpowiecie pewnie że TAK. Ale czy komuś kto korzysta z IE sie włamano do
    e-banku?

    Jaca