  • 1. Data: 2004-04-27 19:00:13
    Temat: kredyt hipoteczny a sytuacja majatkowa
    Od: "gb" <g...@g...pl>

    Ktore z bankow nie wymagaja cyckicznych oswiadczen majatkowych po
    zaciagnieciu kredytu hipotecznego? Wiem, ze PKO BP trzeba co pol roku skladac
    oswiadczenie o dochodach, ale strony innych bankow milcza o tej kwestii. Czy
    gdzie indziej jest to oswiadczenie, pit czy tez cos innego?

  • 2. Data: 2004-04-28 07:03:12
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a sytuacja majatkowa
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 4/27/2004 9:00 PM, Użytkownik gb napisał:
> [...]
    > oswiadczenie o dochodach, ale strony innych bankow milcza o tej kwestii. Czy
    > gdzie indziej jest to oswiadczenie, pit czy tez cos innego?

    Nic mi nie wiadomo, że trzeba to robić co pół roku, a właśnie w tym
    banku mam kredyt hipoteczny. No chyba, że w ciągu ostatniego czasu coś
    się zmieniło. Owszem, zostałem poinformowany, że będę musiał złożyć
    takie oświadczenie w przypadku zmiany pracy żony, czy zmiany profilu
    bądź formy działalności (prowadzę własną DG) i tyle.

    Inna sprawa, że sam nie dopytałem dokładnie. No cóż chyba trzeba
    będzie zadzwonić do nich i upewnić się.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

    2004-04-27 | 10:47

  • 3. Data: 2004-04-28 19:46:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Human Being <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > bądź formy działalności (prowadzę własną DG) i tyle.
    >
    > Inna sprawa, że sam nie dopytałem dokładnie. No cóż chyba trzeba

    Dziwne. Moim zdaniem nalezy jeszcze raz przeczytac umowe (kompletna),
    albo inne oswiadczenie woli, ktora dana osoba podpisala.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH