  • 1. Data: 2004-04-27 19:49:56
    Temat: Która przegladarka....
    Od: "DS" <d...@p...fm>

    Witam

    Której przegladarki internetowej najlepiej używać (interesuje mnie żeby
    byłao jak najbezpieczniej) do działań na koncie bankowym (BPH, mBank). Mam
    IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.
    Jak Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsza przegladarka internetoa do tego
    typu zastosowań.

    Z góry dziękuję za wszystkie informacje.

    Pozdrawiam
    Dawid S.

  • 2. Data: 2004-04-27 20:27:33
    Temat: Re: Która przegladarka....
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 21:49:56 +0200, "DS" <d...@p...fm> wrote:

> [...]
    >byłao jak najbezpieczniej) do działań na koncie bankowym (BPH, mBank). Mam
    >IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.

    zainstaluj również poprawki (u mnie 831167, 837009, 832894 - to trzy
    ostatnie). Wystarczy odwiedzić http://windowsupdate.microsoft.com

    mBank działa też pod Mozillą (ja mam MozillaPL 1.6 Mozilla/5.0 rv:1.6
    Gecko/20040113)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-04-27 21:11:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    DS <d...@p...fm> wrote:
> [...]
    > IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.
    > Jak Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsza przegladarka internetoa do tego

    Każda poza IE. Opera, Mozilla...

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2004-04-27 21:26:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    DS napisał(a):

> [...]
    > IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.
    > Jak Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsza przegladarka internetoa do tego

    Nie ma najbezpieczniejszej przeglądarki. Każda ma swoje błędy i swoje
    dziury. Jeśli w systemie bedziesz miał zainstalowane na bieżąco wszelkie
    łaty i odpowiednio skonfigurowanego Internet Explorera to będzie on taką
    samą bezpieczną przeglądarką jak każda inna

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-04-28 06:20:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-27 23:26, Użytkownik Markus Sprungk napisał:
    > dziury. Jeśli w systemie bedziesz miał zainstalowane na bieżąco wszelkie
    > łaty i odpowiednio skonfigurowanego Internet Explorera to będzie on taką
    > samą bezpieczną przeglądarką jak każda inna

    Kto Cię tak okłamał?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-04-28 06:28:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Kto Cię tak okłamał?

    Proszę? Możesz jaśniej?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-04-28 06:33:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-28 08:28, Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Proszę? Możesz jaśniej?

    Microsoft publikuje łaty po kilku(nastu?) dniach od pojawienia się
    dziury (jeśli w ogóle taką łatę wypuści). Zauważ, że duża większość
    ataków na klientów banków dotyczy przeglądarki MS (oraz ichniejszego
    Outlooka) - hint Citibank.

  • 8. Data: 2004-04-28 11:51:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 27 Apr 2004 21:49:56 +0200, w <c6mdgm$boj$1@news.onet.pl>, "DS"
    <d...@p...fm> napisał(-a):

    > Której przegladarki internetowej najlepiej używać (interesuje mnie żeby
    > byłao jak najbezpieczniej) do działań na koncie bankowym (BPH, mBank). Mam
    > IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.

    Opera jest najwygodniejsza, ponieważ pamięta loginy i hasła do mBanku (dla
    nawet paru rachunków).

    > Jak Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsza przegladarka internetoa do tego
    > typu zastosowań.

    Każda oprócz IE.

  • 9. Data: 2004-04-28 11:58:29
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    DS wrote:
> [...]
    > IE 6.0 z zainstalowanym SP 1.0 dla tej przegladrki.
    > Jak Waszym zdaniem jest najbezpieczniejsza przegladarka internetoa do tego

    Najbezpieczniejsza to najmniej popularna (bo mozna zalozyc ze nie ma
    chetnych zeby ja "oszukac"). Na drugim miejscu to taka ktora ma otwarty
    kod (i kazdy moze wykryc i poprawic blad).
    Najgorszy mozliwy wybor to przegladarka najpopularniejsza o zamknietym
    kodzie, czyli IE. Ja polecam mozille.

    Miko

  • 10. Data: 2004-04-28 12:22:21
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):

    [...]
    > Opera jest najwygodniejsza, poniewa=BF pami=EAta loginy
    > i has=B3a do = mBanku (dla nawet paru rachunk=F3w).

    To faktycznie bardzo _bezpieczna_ funkcja...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex