eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 7 Jun 2023 05:45:01 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy
    zagraniczne - promo w citku
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    citka trzeba było popchnąć pismem nieco obraźliwym, żeby się w końcu moim wnioskiem
    zajęli
    (jedno zapytanie czekało od piątku, ale na dzisiejsze ponaglenie prawie od razu
    zadzwonili).
    Niestety nie obędzie się bez kuriera, który ma mi japę obejrzeć (co on, dermatolog?
    ;)
    Ma też zostawić wzór umowy - będę miał kolejny do kolekcji, choć tak się zastanawiam,
    skąd mam poprzedni - ale to pewnie od wniosku żony.
    Zupełnie jak nie citek (choć może dostali od kogoś za to po głowie) zapytali, jaki
    chcę limit,
    a nie z automata kosmiczny. No i jakoś się to kręci.

    Testował ktoś tą "biometrię" w citku i poszło bez kuriera?
    Jeszcze pod Linuxem na PC bym się nie dziwił kłopotom, ale pod androidem się nieco
    dziwię.
    No chyba że mam za stary android, w sumie to apka francuza już dawno przestała chcieć
    działać,
    jakiś czas temu zbuntowało się curviszcze, a ostatnio mbąk (choć już dawno zapowiadał
    i nie dawał aktualizacji dla wersji dla starszych androidów).
    Ale ta "biometria" jest po przeglądarką, a tą aktualną mam.

    KK we francuzie też już prawie załatwiona, umowa w poniedziałek (bo tylko w pon.
    oddział dłużej czynny,
    jednak oddziały "galeryjne" mają swoje zalety, a ten to taki zwyczajny, dawny raifi,
    który zjadł "oryginalnego" francuza - teraz
    tam jest rossmann - dobrze mu tak, bo ten z kolei zjadł dawnego bgż - teraz są tam
    wiertarki).
    Dało się zmienić na gold i załatwić od razu dodatkową - i nawet nie muszę iść do
    oddziału,
    choć cały wywiad z danymi przez telefon musiałem odbyć - jako że to była już trzecia
    próba, to w końcu zapomniałem zapytać pani, czy nie mogła tego wziąć z mojej
    kartoteki klienta...

    W citku też testuję kartę dodatkową, tym razem jako użytkownik - ciekawe, czy będą
    dzwonić?
    Oraz co by było, jakby we wniosku wpisać dane kogoś do tej pory "nieuklienconego"?
    W sumie może kuriera wyślą i będzie git.