eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 5 Jun 2023 04:56:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy
    zagraniczne - promo w citku
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    citek nadal zatkany, ani me ani be, na infolince nie mogą sprawdzić statusu wniosku,
    pozostaje napisać w ST i czekać. A że ich ostatnio nieco grillowałem to mogli się
    obrazić
    i mogłem spaść na niski priorytet w kolejce oczekiwania (i tak mi są winni jeszcze
    jedną
    odpowiedź - bo pan mi ją przez telefon przeczytał, jak pytałem, co to była za zmiana
    na mojej citicard, ze aż sms przyszedł, a wszystko wygląda tak samo - okazało się,
    że była to chyba zmiana z A na A, no ale zmiana - mniej więcej taka jak dziś alior
    przysłał
    maila, ze zmienili adres korespondencyjny - a jak byli na Łopuszańskiej 39D tak są,
    no chyba że wcześniej listy należało na inny adres słać - a wracają do tej
    odpowiedzi,
    to są mi nawet winni zapytanie o to, czemu tej odpowiedzi wciąż nie widzę, bo się
    "skasowało" z "wątku").

    Z francuzem trzeba było ręcznie popchnąć - i to w 2 iteracjach, bo zwykła infolinka
    też nic nie wie,
    jedynie może ztriggerować odpowiedzialnego.
    Okazało się, że zgubili dokumenty (niczym płaszczak rakietę oraz balon - o, na marszu
    był jeden
    transparent "uważaj mariusz rakieta leci" - z przyczepioną rakietą-balonem z helem ;)
    bo mieli
    jakieś problemy z mailem - no i w sumie nie mogli poinformować tych, których
    dokumenty poginęły...
    No ale jak bank po wniosku o kartę kredytową przesyła mail zatytułowany "dokumenty do
    wniosku
    o kredyt gotówkowy" - i jeszcze w treści tego maila dodatkowo zachęca do wnioskowania
    o kartę kredytową - to się można przestraszyć, gdyby nie to, że dzięki nim mam fajny
    odkurzacz to bym
    ich do worka z getoutem wrzucił, ale i tak ledwo wystają.

    Dalej maja promo z 5% moneyback przez 6 miesięcy, max. 50zł/mc, +12 miesięcy
    bezpłatności,
    z karencją od czerwca 2022 (w poprzedniej było od czerwca 2021),
    ale ten moneyback tylko z "podróżniczych" MCC.
    Może po wakacjach (czyli w październiku) będzie znów pełen moneyback
    i zostawią już taką karencję - będzie w sam raz dla mnie.
    Póki co ew. można polecić dla kogoś, kto chciałby kartę z ubezpieczeniem podróżnym
    na wakacje - mc gold też jest w tej promo darmowa, a ubezpieczenie z całkiem
    przystępnymi warunkami wejścia - oprócz "zwyczanych" opłaty podróży lub noclegu jest
    też
    zakup na min. 50 euro na 24 PRZED (a również i PO, ale to co innego) przekroczeniem
    granicy.
    Więc np. można sobie dość łatwo dobrać jako drugie do ubezpieczenia z innej karty
    i np. w sytuacji opóźnienia lotu być do przodu.

    W ST nadal wypisują, że promo jest na 300zł kuponów do dronka...
    Używa ktoś tego banku (dla m.in. Akarma "francuz"==bnp paribas) w poważny sposób?
    Hmmm, chyba czas na zamknięcie rachunków, ciągle są promocje dla nowych klientów,
    a ja to trzymam niepotrzebnie - bo konta wspólne oprócz tego mamy już nie tylko w
    santander
    i inteligo, ale również w milku i citku.