eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
  • Data: 2023-06-01 17:44:11
    Temat: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak to citek, zatkali się wnioskiem.
    Za to od 8 rano dzwonią z propozycjami pożyczki - tak jeszcze nie było, żeby o tym
    samym przed
    południem rozmawiać z jednym, a po południu z drugim.

    Francuz też się zatkał wnioskiem o KK - udało się rzutem na taśmę załapać się (tzn.
    bank się rzucał ;)
    na ostatni dzień promocji (po tygodniu czekania) - chyba też postanowili w końcu
    wszystkie złożone wnioski o kontakt wydzwonić, bo po tej pani, której się udało
    zadzwonić o wskazanej godzinie, były jeszcze inne telefony...

    Echh wisienki, może jeszcze w aliorze spróbować, bo getoutu nie tykam, niezależnie co
    zaoferują ;>

    A rzut na taśmę jeszcze był w citku - łobuzy piszą, że transakcja się księguje w
    dzień X - a tak naprawdę robi to w dzień X+1 w przetwarzaniu nocnym po północy.
    Przez to nie mogłem sobie "rozłożyć na raty", bo promocja się kończyła we wtorek.
    Ale po ochrzanieniu w drodze wyjątku wciągnęli mnie do tej promki. Do 20% moneyback
    to całkiem miłe.
    Jakby ktoś chciał się z tym bawić to trzeba pamiętać, że w citku trzeba ręcznie
    zlecić wcześniejszą spłatę
    takiego "planu ratalnego". Zostawiłem 60 groszy, wychodzi po 10gr na miesiąc.
    Ale nawet od takiej sumy są odsetki - planowałem zostawić 6 groszy, ale z tym sobie
    komputer citka nie poradził.