  • 1. Data: 2006-06-08 17:25:33
    Temat: Kredyt odnawialny w Multi - ktoś korzysta?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy ktoś korzysta z kredytu odnawialnego w Multi? Nie chodzi mi o
    debet, tylko o to:
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/kredyty/kredyt_od
    nawialny

    Miałbym kilka pytań.
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2006-06-08 17:57:39
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multi - ktoś korzysta?
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Czy ktoś korzysta z kredytu odnawialnego w Multi? Nie chodzi mi o
> [...]

    Tak, korzystam

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-06-08 19:04:30
    Od: "sebo" <s...@i...pl>

    > Czy ktoś korzysta z kredytu odnawialnego w Multi? Nie chodzi mi o
> [...]

    Ja korzystam. Jeżeli masz mocne postanowienie, że napewno go spłacisz to
    jest to dla Ciebie.
    Jeżeli tak mówisz, ale wiesz, że niedotrzymasz, to odpuść sobie. Ja od 2 lat
    powtarzam soebie, że tylko to i tamto i spłacę, ale nic z tego nie wychodzi
    :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian

    PS. Ale fajnie było wydawać tą gotówkę :)

  • 4. Data: 2006-06-08 19:35:48
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czy ktoś korzysta z kredytu odnawialnego w Multi? Nie chodzi mi o
> [...]

    Owszem, korzystam juz kilka lat.

  • 5. Data: 2006-06-09 07:38:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    > powtarzam soebie, że tylko to i tamto i spłacę, ale nic z tego nie wychodzi

    Heh :)

    Myślę o tym jako o zamienniku kredytu samochodowego. Pewnie trudniej
    załatwić, ale prościej spłacić. I tak się zastanawiam czy:

    1) to wygląda jak limit debetowy, tzn. zwiększa mi się kwota dostępnej
    kasy
    2) naliczane są odsetki tylko od oprocentowanej części kredytu
    3) czy trudno to załatwić
    4) czy są jakieś tricki, haczyki i wpadki, których na pierwszy rzut
    oka nie widać?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-06-09 07:49:45
    Od: "Art" <d...@d...pl>

    > 2) naliczane są odsetki tylko od oprocentowanej części kredytu

    No to sie uśmiałem :)
    Pozdr

  • 7. Data: 2006-06-09 08:07:35
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> [...]
    > załatwić, ale prościej spłacić. I tak się zastanawiam czy:
    >
    > 1) to wygląda jak limit debetowy, tzn. zwiększa mi się kwota dostępnej
    tak, jak wpływa kasa na konto zwiększa się dostępny limit
    > 2) naliczane są odsetki tylko od oprocentowanej części kredytu
    od wykorzystywanej części kredytu
    > 3) czy trudno to załatwić
    mojej ma mamie na dowód 4x wpływy, ja mam w mbanku na podstawie historii
    > 4) czy są jakieś tricki, haczyki i wpadki, których na pierwszy rzut
    > oka nie widać?
    hmm, faktycznie trochę ciężko spłacić, odsetki w sumie nie wielkie jakieś mi
    liczą więc nie czuję ciśnienia

    w mbanku przez pierwsze 6m-cy masz < 10%, a jak potem weźmiesz KK złotą 125zł
    to i przez pozostały okres % się nie zmienią. Trzeba tylko policzyć czy się opłaca
    A potem może przeniosę się do millenium - wydzwaniają do mnie że o 3% mogę
    mieć niższe oprocentowanie (ale nie niższe niż 10%)
    IMHO całkiem dobra alternatywa dla kredytu samochodowego, jeżeli nie wydajsze
    całej pensji, od razu to % wychodzą mniejsze, bez żadnych opłat wstępnych,
    ubezpieczeń itp
    Inna opcja - można przeniosą kredyt hipoteczny do mbanku/multi i mieć dość
    tani kredyt. Oczywiście wszystko zależy o jakich kwotach kredytu mówimy

    P. Arek

  • 8. Data: 2006-06-09 08:20:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@d...pl> napisal(a):