    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt odnawialny w Multi - ktoś korzysta?
    Date: Fri, 9 Jun 2006 07:38:02 +0000 (UTC)

    <s...@i...pl> napisal(a):
> [...]
    nawialny

    > Ja korzystam. Jeżeli masz mocne postanowienie, że napewno go spłacisz to
    > jest to dla Ciebie.
    > Jeżeli tak mówisz, ale wiesz, że niedotrzymasz, to odpuść sobie. Ja od 2 lat
    > powtarzam soebie, że tylko to i tamto i spłacę, ale nic z tego nie wychodzi
    >:)

    Heh :)

    Myślę o tym jako o zamienniku kredytu samochodowego. Pewnie trudniej
    załatwić, ale prościej spłacić. I tak się zastanawiam czy:

    1) to wygląda jak limit debetowy, tzn. zwiększa mi się kwota dostępnej
    kasy
    2) naliczane są odsetki tylko od oprocentowanej części kredytu
    3) czy trudno to załatwić
    4) czy są jakieś tricki, haczyki i wpadki, których na pierwszy rzut
    oka nie widać?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/