  • 1. Data: 2006-06-08 20:02:07
    Temat: przelew na zlikwidowany rachunek
    Od: " luklow" <l...@g...pl>

    Co się stanie z pieniędzmi przelanymi na rachunek, który został zlikwidowany 2
    tygodnie temu?
    Czy pieniądze wrócą do adresata, a może coś innego?

  • 2. Data: 2006-06-08 21:50:16
    Temat: Re: przelew na zlikwidowany rachunek
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik " luklow" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co się stanie z pieniędzmi przelanymi na rachunek, który został
    > zlikwidowany 2
    > tygodnie temu?
    > Czy pieniądze wrócą do adresata, a może coś innego?

    1/ wroca automatem nastepna sesja
    2/ wejda na konta do rozliczen i wroca kiedys tam :)

    Dawidek
    PS wariant 1 prawdopodobienstwo- 95%; 2 - 5 %

  • 3. Data: 2006-06-09 09:54:28
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Czy pieniądze wrócą do adresata, a może coś innego?

    Z tego co wiem trafiają na specjalne konto NBP i nalezy złozyć podanie.
    Jeśli się nie zrobi tego to w ciągu 90 dni są kiertowne do buddzetu

    Kasia

  • 4. Data: 2006-06-09 10:04:49
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Fri, 9 Jun 2006 11:54:28 +0200, k...@p...ffpe.pl napisał(a):

    > Z tego co wiem trafiają na specjalne konto NBP i nalezy złozyć podanie.
    > Jeśli się nie zrobi tego to w ciągu 90 dni są kiertowne do buddzetu
    >
    > Kasia

    ????
    Zlikwidowałem swego czasu rachunek na ktory miałem przelewane stypendium, w
    momencie wypłaty stypendium pieniadze odbily sie od konta (nieaktualnego) i
    wrocily do nadawcy - w kolejnym miesiacu dostalem wyrownanie (na nowe
    konto) stypendium zalegle+z danego miesiaca.
    Bank nadawcy to PeKao, adresat - MultiBank.

  • 5. Data: 2006-06-09 10:11:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu k...@p...ffpe.pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Z tego co wiem trafiają na specjalne konto NBP i nalezy złozyć podanie.
    > Jeśli się nie zrobi tego to w ciągu 90 dni są kiertowne do buddzetu
    Masz bledne informacje... teraz czekaja 5 dni roboczych i pozniej kasa
    idzie do ojca dyrektora ;P
    ROTFL niesamowita teoria, ciekawe ze moja praktyka mowi cos innego
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl