  • Data: 2003-09-17 08:33:12
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy PLN - CHF?
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    >Np. dla nastepujacych parametrow:
    >Kredyt 120 tys zl, rata odsetkowa dla 6% w PLN to 600 zl/m, dla 3% CHF 300
    >zl/m.
    >Latwo dobrac taki okres kredytowania, zeby cos takiego podobnego wyszlo (25
    >lat).

    Chwila. Pobawilem sie kalkulatorem na expanderze, i wyszlo mi ze roznica w racie
    pomiedzy kredytem (120.000 na 20 lat, raty stale) 6% a 3% nie przekracza 20%. A
    do tego trzeba jeszcze dodac roznice pomiedzy kursem wyplaty kredytu a kursem
    splacania.
    Cos gosciu przesadzil z tymi 1000zl vs 700zl...

    --
    - Maciej Kulawik ----------------