    From: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy PLN - CHF?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 22:42:50 +0200

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:3f662a16.2343139@news.onet.pl...

    > Gotow jestem publicznie przyznac, ze TYLKO ZLOTOWY KREDYT HPOTECZNY W
    > KREDYT BANKU JEST GODNY UWAGI A WSZYSTKO INNE TO GOWNO pod warunkiem,
    > ze obiecasz zamilknac na ten temat. To co, deal?

    Piotrze,
    w innym poscie (watku) napisales bardzo ladne podsumowanie tej dyskusji:

    "Spokojny sen nie rowna sie wiekszy zysk. Gdyby wszyscy stosowali sie
    do twojej zasady nie istanialaby zadna gielda papierow wartosciowych
    na swiecie, ani rynek walutowy ani jeszcze pare innych rynkow. Jeden
    woli zaplacic wiecej za bezpieczenstwo, drugi woli zaryzykowac i na
    tym zarobic (albo stracic - na tym polega ryzyko). Prosze nie odmawiac
    tym drugim prawa do brania kredytow walutowych."

    Pozdrawiam,
    Karol