  • Data: 2003-09-16 13:32:14
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy PLN - CHF?
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    news:bk7104$a6o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak sie zorientujesz ze trzeba przewalutowac to juz bedzie musztarda po
    > obiedzie. A z ta 30% roznica w racie to przesadziles. Do jakiego
    > oprocentowania w PLN ty porownujesz?

    Np. dla nastepujacych parametrow:
    Kredyt 120 tys zl, rata odsetkowa dla 6% w PLN to 600 zl/m, dla 3% CHF 300
    zl/m.
    Latwo dobrac taki okres kredytowania, zeby cos takiego podobnego wyszlo (25
    lat).
    Ja rowniez mam kredyt w CHF i rowniez jestem bardzo zadowolony.
    Jedyna moja obawa, to grozba kryzysu walutowego w perspektywie najblizszych
    2-3 lat.
    Ale w takim przypadku to nawet kredyt z zlotowkach nie uchroni przed
    duzymi stratami.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski