  • 21. Data: 2014-06-13 09:18:56
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:lnd49o$k0k$1@node2.news.atman.pl...

    > Dzięki wszystkim za info. Sytuacja mniej więcej wygląda tak, że kolega
    > bierze kredyt na 15 lat ale jak wszystko będzie dobrze szło, to jest
    > realna szansa spłacić to prędzej. Jeżeli nie to trudno a w razie jakiś
    > powiedzmy powikłań to też tragedii nie będzie ze spłacaniem kredytu, bo
    > rata nie będzie wysoka jak myślę. Jako, że dosyć długo ma konto w mBanku
    > to spróbuje tam uderzyć i ewentualnie do tych banków, które zostały
    > wymienione.

    Kiedyś, dość dawno, czytałem tu albo pod linkiem, przez kogoś tu podanym, że
    ktoś próbował wziąć kredyt hipoteczny w mBanku (bo ma tam od dawna konto) i
    ciągle się okazywało, że jeszcze jakieś papiery (tak, za każdym razem po
    jednym jeszcze). Miał podpisaną umowę przedwstępną, był już umówiony u
    notariusza. Musiał zmieniać terminy. W końcu się zdenerwował i wziął szybko
    w jakimś innym banku.
    Ja mam (od dwu lat) kh w BZWBK. Warunki spłaty były z klucza takie (jak jest
    teraz to nie wiem), że bezpłatnie można w ciągu 3 lat dokonać jednej spłaty
    w kwocie do połowy aktualnego salda, a po 3 latach można już dowolnie.
    P.G.

  • 22. Data: 2014-06-13 23:02:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wezwac do splaty nie musi ?

    wzywa, wysyła monity, dzwoni etc...oczywiście za wszystko płacisz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2014-06-13 23:05:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rata nie będzie wysoka jak myślę. Jako, że dosyć długo ma konto w mBanku
    > to spróbuje tam uderzyć i ewentualnie do tych banków, które zostały

    mBank - drogo, ale bank dobrze liczy zdolność kredytową (to jedyny plus)

    jeżeli ma wybór to większość banków będzie miała lepszą ofertę

    w mBanku, wysoka marża i prowizja, ubezpieczenie i jeszcze PBS (pakiet
    bezpieczna spłata)

    poza tym załatwić jakieś zaświadczenie np. do refinansu kontaktując się
    z mLinią

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2014-06-13 23:07:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > już umówiony u notariusza. Musiał zmieniać terminy. W końcu się
    > zdenerwował i wziął szybko w jakimś innym banku.

    taka sytuacja może wystąpić w każdym banku, nie jest tak, że mBank jest
    lepszy lub gorszy pod tym względem, trafisz na "mądrego" analityka i
    będzie chciał zobaczyć nieistniejące dokumenty...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2014-06-14 11:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jun 2014 23:02:39 +0200, RobertS napisał(a):
    > wzywa, wysyła monity, dzwoni etc...oczywiście za wszystko płacisz

    Ale my tu o kredycie hipotecznym - warto wydac 20zl, zeby zaoszczedzic
    tysiace.

    A tak swoja droga - windykuje calosc, czy zalegla rate ?
    Zaleglej raty sie chyba nie oplaca, a zalezy nam aby zazadal zwrotu
    calosci - chetnie splacimy :-)

    Jeszcze jedna droge widze - powiadomic bank o wypowiedzeniu pracy.
    Zgodnie z regulaminem.
    O tym, ze z dyrektora zostaje sie prezesem nie wspominac :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-06-14 12:26:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > A tak swoja droga - windykuje calosc, czy zalegla rate ?
    > Zaleglej raty sie chyba nie oplaca, a zalezy nam aby zazadal zwrotu

    Tylko pytanie, czy wtedy nie zostanie naliczona prowizja.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 27. Data: 2014-06-14 17:16:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:26:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Tylko pytanie, czy wtedy nie zostanie naliczona prowizja.

    Zeby bank wezwal do przedterminowej splaty i jeszcze za to prowizje
    pobral ? To mi sie kloci z zasadami pozycia spolecznego :-)
    Ale umowe warto przeczytac, moze ujety ten przypadek :-)

    J.

  • 28. Data: 2014-06-14 18:52:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dnia Sat, 14 Jun 2014 12:26:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [...]

    > Zeby bank wezwal do przedterminowej splaty i jeszcze za to prowizje
    Wezwał z powodów leżących *po stronie kredytobiorcy*
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 29. Data: 2014-06-14 23:10:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A tak swoja droga - windykuje calosc, czy zalegla rate ?
    > Zaleglej raty sie chyba nie oplaca, a zalezy nam aby zazadal zwrotu
    > calosci - chetnie splacimy :-)

    jak nie spłacasz to bank wypowiada kredyt i masz windykację z
    niespłaconego kapitału + kosztów

    > Jeszcze jedna droge widze - powiadomic bank o wypowiedzeniu pracy.
    > Zgodnie z regulaminem.

    i co to ma dać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2014-06-15 11:28:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jun 2014 20:06:45 +0200, xbartx napisał(a):
    > Kolega szuka kredytu hipotecznego na 100k (jest to około 1/3 wartości
    > mieszkania), który mógł spłacić w całości po 3 latach. Przerabiał ktoś
    > może, albo widział ostatnio coś ciekawego w tym temacie? Przyznam
    > szczerze, że kredyty są mi mocno obce ;)

    promocja taka

    http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/20
    14/kredyt-mieszkaniowy-w-promocji-3x0